ثبت نام بیش از 200 هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف، ثبت نام همچنان ادامه دارد

به گزارش پری بلاگ، معاون امور استان های شورای ائتلاف از عبور تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه این شورا از 200 هزار نفر خبر داد.

ثبت نام بیش از 200 هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف، ثبت نام همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نورالدین قدیمی معاون امور استان های شورای ائتلاف نیرو های انقلاب در گفتگویی در گزارشی از فعالیت معاونت متبوعش، گفت: در بررسی نقتط ضعف و قوت عملکرد شورا پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 98، این نتیجه حاصل شد که نقطه قوت اصلی شورای ائتلاف در توجه به بدنه و متن جامعه انقلابی و تشکیل مجامع عمومی نیرو های انقلاب در سطح شهرستان ها است.

وی اضافه نمود: از این رو بنا را بر ترمیم، تکمیل و گسترش مجامع دردوره جدید فعالیت شورای ائتلاف گذاشته ایم.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیرو های انقلاب گفت: رویکرد اصلی شورای ائتلاف این است که تشکیلات و سازمان خود را برمبنای سازماندهی نیرو های مردمی برای انجام ماموریت های مختلف پی ریزی کند و لذا در تشکیل مجامع، صرفا نگاه انتخاباتی ندارد؛ انتخابات یکی از ماموریت های مجامع و شورا های ائتلاف نیرو های انقلاب در سطوح و آداپتور مختلف می تواند باشد، براین اساس مقرر شد در فصل جدید فعالیت مان، مجامع شهرستان ها را گسترش بدهیم.

قدیمی با بیان اینکه شورای ائتلاف شهرستان، استان و مرکز را باید نیرو های سازمان دهی شده در مجامع نیرو های انقلاب انتخاب کنند، گفت: از طرفی هم باتوجه به اقبالی که از تشکیل مجامع نیرو های انقلابی شد، تصمیم گرفته شد ما در سطح شهرستانها، مجمع عمومی برگزار کنیم.

وی اضافه نمود: با فراخوان ها و اطلاع رسانی هایی که صورت گرفت، نیرو های علاقه مند به فعالیت های شورای ائتلاف، با مراجعه به سامانه فراخوان شورای ائتلاف ثبت نام کردند. ثبت نام کنندگان در سامانه، عضو مجمع عمومی نیرو های انقلاب شدند.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیرو های انقلاب با اشاره به اینکه نیرو هایی که در مجامع عمومی ثبت نام می کنند در گروه های 25-15 نفره سازماندهی می شوند، بیان نمود: هر گروه، سه نفر شامل یک جوان، یک پیشکسوت و یک نفر از بانوان را برای عضویت در مجع منتخب نیرو های انقلاب شهرستان انتخاب و معرفی می کنند.

قدیمی با بیان اینکه تا به امروز، بیش از 200 هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد، حدود 70 هزار نفر عضو مجمع منتخب می شوند و حدود 14 هزار نفر از اعضای مجمع منتخب نیز با انتخاب این مجامع در شورا های ائتلاف شهرستان و استان سازماندهی می شوند.

انتخابات مجمع منتخب در سراسر کشور از 20فرودین آغاز شده و تا خاتمه ماه ادامه خواهد داشت. در هر شهرستانی که مجمع منتخب در آن انتخاب می شوند، بلا فاصله انتخابات شورای ائتلاف شهرستان را انجام می دهند.

اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است، ثبت نام اعضا در سامانه عضویت شورای ائتلاف به آدرس www.shorayeetelaf.com در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 583

به "ثبت نام بیش از 200 هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف، ثبت نام همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 200 هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف، ثبت نام همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید