دانشمند نظامی چین در قلب تحقیقات تسلیحاتی دانشگاه کمبریج

به گزارش پری بلاگ، یک دانشمند نظامی چین در حال اجرا کار تحقیقاتی در خصوص یک ماده انقلابی کشف شده در بریتانیا، به همراه تیمی در دانشگاه کمبریج است.

دانشمند نظامی چین در قلب تحقیقات تسلیحاتی دانشگاه کمبریج

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

دیلی میل با بیان این مطلب نوشته است، دکتر جونزونگ فنگ، 38 ساله، به اسم یک همکار پروازی با گروه مهندسی نانوی دانشگاه کمبریج مشغول کار بر روی گرافن است، ماده ای دو برابر قوی تر از استیل، با کششی بیشتر از لاستیک که بهتر از مس الکتریسیته را انتقال می دهد.

کارشناسان باور دارند گرافن می تواند منفعت بسیار بزرگی در میدان نبرد باشد. این ماده نخستین بار سال 2004 به وسیله تیمی در دانشگاه منچستر از گرافیت استخراج شد.

دکتر فنگ در 18 سالگی وارد دانشگاه ملی فناوری دفاعی ارتش آزادی بخش خلق شده بود و تصویری از او با یونیفرم نظامی در سال 2016 ثبت شده است.

تصویر این استاد در یونیفرم نظامی به وسیله سینوپسیس، اندیشکده مستقر در جمهوری چک، در یک صفحه اینترنتی چینی پاک شده، کشف شد. گواهینامه ای که همراه این عکس آمده، 17 حق ثبت اختراع دفاعی ملی و جوایز وی به خاطر توسعه تسلیحات را برمی شمرد.

افشاگری در خصوص کار دکتر فنگ در مرکز گرافن دانشگاه کمبریج، نگرانی های سرویس های امنیتی در خصوص درگیری دانشمندان چینی در حوزه های حساس تحقیقات بریتانیا را نشان می دهد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 724

به "دانشمند نظامی چین در قلب تحقیقات تسلیحاتی دانشگاه کمبریج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشمند نظامی چین در قلب تحقیقات تسلیحاتی دانشگاه کمبریج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید