روحانی: غصه نخورید که دولت مسائل را حل نموده و تمام میکند

به گزارش پری بلاگ، رئیس جمهور گفت: بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی پیروز بوده و آمریکا را در این سه سال بار ها و بار ها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند.

روحانی: غصه نخورید که دولت مسائل را حل نموده و تمام میکند

به گزارش ایسنا، حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو خطاب به سایر قوا از جمله مجلس، قوه قضاییه و نیرو های مسلح اظهار کرد: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت پیروزیتی به دست آورد آن پیروزیت را تقدیم شما می نماید. غصه نخورید که دولت مسائل را حل نموده و تمام می نماید.

وی ادامه داد: ما دست همه کسانی که به فکر یاری به مردم هستند را می بوسیم. مسائل با حوصله و خردورزی حل خواهد شد. بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی پیروز بوده و آمریکا را در این سه سال بار ها و بار ها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند. شما هم یاری کنید. ما همه برادریم و هدف واحد داریم. می دانیم سایر قوا هم نیت خیر دارند و می خواهند کار ها را سریع تر انجام دهند، اما با هم مشورت نموده و هماهنگ باشیم و کار ها را پخته تر پیش ببریم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم ما در صحنه هستند و مقاومت آن ها اصلی اساسی است و اگر دولت و نظام پیروز می گردد، در سایه همین مقاومت است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به جنگ تمام عیار مالی و تحریم ها علیه کشورمان اعلام نمود: این جنگ به مراتب بدتر از جنگ هشت ساله است. آن جنگ نظامی بود، اما این جنگ مالی، سیاسی و روانی است. هیچ کسی در جهان فکر نمی کرد ایران به خوبی در این سه سال مقاومت کند. بسیاری از رهبران جهان از من سوال کردند که چگونه توانستید کشور را اداره کنید البته مردم در رنج و سختی هستند، اما مقاومت کردند.

در این سه سال تحریم آب، برق و گازی قطع نشد، به واردات بنزین و گازوئیل نیازمند نشدیم بلکه بنزین صادر می کنیم، در گندم خودکفا شده ایم، در راه آهن، جاده و بندر تحولات بزرگی اجرا شده است، در زمینه مسائل بهداشتی و ایجاد بیمارستان ها هم گام های خوبی برداشته شده و 11 هزار تخت بیمارستانی در سال اضافه می گردد. آن ها که هیچ چشم بینایی برای دیدن خدمات دولت ندارند، باید دقیق تر ببینند که چه اقداماتی اجرا شده است، البته دولت با یاری مردم و سایر بخش ها و نهاد ها کشور را اداره نموده و توانسته بدترین زلزله و سیل را مدیریت کند. ما تحریم ها را در سال 98 مهار کردیم. از سرانجام بهار 98 تورم کاهش پیدا نموده و رشد مالی ما مثبت شد.

وی در سرانجام گفت: با این حال از سرانجام سال 98 دچار مصیبت کرونا شدیم، این بیماری موجب رشد منفی بسیاری از کشور ها شد، اما ما از این معضل هم عبور می کنیم. شرایط ما نسبت به کشور های غربی بدتر نیست و نسبت به بعضی کشور ها هم بهتر است. با تصمیماتی که گرفته شد ظرف دو هفته گذشته توانستیم شرایط را تا حدی کنترل کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 373

به "روحانی: غصه نخورید که دولت مسائل را حل نموده و تمام میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: غصه نخورید که دولت مسائل را حل نموده و تمام میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید