رونالدو آقای گل لیگ برتر خواهد شد

به گزارش پری بلاگ، رابی کین، ستاره سابق فوتبال ایرلند به تمجید از آمادگی کریستیانو رونالدو در این سن و سال پرداخته است.

رونالدو آقای گل لیگ برتر خواهد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعضی معتقدند پرداخت دستمزد هنگفت برای خرید بازیکنی 36 ساله ماند کریستیانو رونالدو کاری منطقی نبوده و منچستریونایتد دچار اشتباه بزرگی در بازار جابجایی شده است. اما رابی کین معتقد است بازیکنان جوان یونایتد باید کوشش نمایند از رونالدو موارد زیادی را یاد بگیرند و این ستاره پرتغالی در خاتمه فصل اسم آقای گلی را هم از آن خود خواهد نمود.

رابی کین گفت: من ادعای افرادی که تصور می نمایند دوران اوج کریستیانو رونالدو سپری شده را قبول ندارم. قدرت ذهنی این بازیکن با دیگران فرق دارد و به همین علت است که کریستیانو رونالدو در سن 36 سالگی هم از نظر فیزیکی در شرایط فوق العاده ای قرار داشته و همچنان آماده است.

متاسفانه کریستیانو رونالدو هفته گذشته و در ملاقات تیم های پرتغال و ایرلند پیروز شد در دقایق خاتمهی دو بار دروازه تیم ما را باز کند و این اتفاق خیلی باعث ناراختی من شد. اما همین عملکرد رونالدو در آن ملاقات هم نشان می دهد او چقدر بازیکن مهم برای تیم ملی پرتغال محسوب می گردد و البته قطعا او چنین نقشی در ترکیب منچستریونایتد هم در فصل پیش رو ایفا خواهد نمود. من تردیدی ندارم که رونالدو در خاتمه سال جاری اسم برترین گلزن فصل لیگ برتر را به خود اختصاص خواهد داد.

بعلاوه شما می دانید که رونالدو نمی پذیرد بازیکنان جوان عملکرد خوبی نداشته باشند. به اسم مثال اگر من جای بازیکنانی چون جیدون سانچو، مارکوس رشفورد و میسون گرین وود باشم، هر روز عملکرد و سبک تمرینات رونالدو را زیر نظر خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 777

به "رونالدو آقای گل لیگ برتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو آقای گل لیگ برتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید