علی نژاد: با همکاری وزارت آموزش و پرورش در ورزش پایه به نتیجه دلخواه می رسیم

به گزارش پری بلاگ، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیش از این کارهای موازی در دو وزارتخانه صورت می گرفت که با امضای این تفاهم نامه از این کارهای موازی جلوگیری می گردد.

علی نژاد: با همکاری وزارت آموزش و پرورش در ورزش پایه به نتیجه دلخواه می رسیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز(دوشنبه) با حضور در معاونت قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه ای را با مهدی علی نژاد امضا کردند.

علی نژاد درخصوص عقد این تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه ای را بین این دو معاونت به امضا رساندیم که در سه بعد خلاصه می گردد. یکی از بندهای این تفاهم نامه درباره استعدادیابی است. یکی درخصوص برگزاری المپیاد استعدادهای برتر به صورت مشترک است و موضوع سوم آموزش نیروی انسانی است که فدراسیون های ما در حوزه بحث مربیگری و داوری و موضوعات فنی آموزش معلمان ورزش را داشته باشند.

وی در ادامه اضافه نمود: این تفاهم نامه برای هر دو وزارت بسیار ارزشمند است و باعث می گردد که در سال 99 همکاری ها را به صورت خیلی نزدیک تر داشته باشیم. به ویژه در بحث برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و استعدادیابی موضوعات مهمی هستند که عملا بدون حضور آموزش و پرورش به نتایجی که دلخواه است نخواهیم رسید. پیش از این کارهای موازی در دو وزارت خانه صورت می گرفت که با امضای این تفاهم نامه از این کارهای موازی جلوگیری می گردد. ما در این تفاهم نامه به اصل به ریشه پرداختن استفاده کردیم.

علی نژاد توضیح داد: امروز، روز به یادماندنی برای ورزش ایران خواهد بود و این تفاهم نامه در آینده نه چندان دور به ورزش ایران یاری های شایانی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 37

به "علی نژاد: با همکاری وزارت آموزش و پرورش در ورزش پایه به نتیجه دلخواه می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: با همکاری وزارت آموزش و پرورش در ورزش پایه به نتیجه دلخواه می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید