قاب های امید در فضای ناامیدی پاندمی

به گزارش پری بلاگ، نمایشگاه قاب های کوچک بهاری در روزگاری که افزایش شیوع کرونا در کشور، موجی از ناامیدی را در جامعه به راه انداخته بود، برگزار گردید. آثار این نمایشگاه که با موضوع بهار خلق شده بودند، کوشش کردند تا هر چقدر هم کوچک، روزنه هایی از امید را به زبان هنر نشان دهند.

قاب های امید در فضای ناامیدی پاندمی

مهناز رونقی، هنرمند و استاد دانشگاه در رشته مطالعات فرهنگی و رسانه که در این نمایشگاه سه اثر داشته است، در گفت وگویی با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: این نمایشگاه از 31 اردیبهشت تا 5 خردادماه توسط گروه هنری شاد، در گالری زرنا برگزار گردید. عنوان نمایشگاه قاب های کوچک بهاری و اولین نمایشگاه حضوری این گالری در سال 1400 بود که در آن آثاری با موضوع بهار سال جدید در حوزه های نقاشی، عکاسی و مجسمه به نمایش گذاشته شد. من نیز در این نمایشگاه سه عکس داشتم که از فرودین و اردیبهشت سال جاری از فضای بهاری ثبت نموده بودم.

او درباره انگیزه حضورش در این نمایشگاه نیز اظهار داشت: آن چیزی که من را به سمت حضور در این نمایشگاه پیش برد، نمایش قاب های امید در فضای ناامیدی پاندمی بود. این نمایشگاه، هم نمایش امید در این روزها بود و هم امیدی به فعالیت دوباره به صورت حضوری در گالری ها.

دکتر رونقی که در حوزه سینما و فیلمسازی هم فعال است، یادآور شد: در دوران کرونا فعالیت هنری نداشتم و بیشتر مشغول نوشتن بودم، اما این نمایشگاه و فضای امیدوارکننده ای که داشت، انگیزه ای شد تا در این نمایشگاه نیز حضور پیدا کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 665

به "قاب های امید در فضای ناامیدی پاندمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب های امید در فضای ناامیدی پاندمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید