مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

به گزارش پری بلاگ، در این مرحله دانه های خشک شده(گندوله ها) در معرض حرارت قرار میگیرند که در این قسمت سیر صعودی حرارت تقریباً ناگهانی میباشد. حرارت در کوره خشک کن از حرارت طبیعی (200به مدت دو ساعت در دمای 400 درجه سانتیگراد میرسد و در دومین مرحله از 400به 1200افزایش می یابد.

مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

در این آسیاب اگر گل دارای رطوبت کافی نباشد، باز هم آب اضافه میشود. در این مرحله گل در صورت احتیاج با افزودنیهای خاصی مخلوط میشود و در مرحله فرآوری اولیه بیشترین زمان عمل آوری گل در این آسیاب صورت میگیرد که فرایند کندی دارد. این کندی حرکت باعث میشود تا گل کاملاً آب جذب نماید و ورز داده شود تا حالتی یکنواخت پیدا کند. گل به صورت ورقه های نازک از آسیاب غلتکی خارج میشود.

هر یک از مصالح مصرفی در زیرسازی ساختمان بر اساس خواص مورد نظر، عملکرد خاصی را فراهم می آورد. باربری و کنترل نفوذ رطوبت از ویژگی های الزامی یک زیرسازی مناسب است. قابل ذکر است که هدف از نم بندی در پی و زیر ساختمان ها جلوگیری از نفوذ رطوبتی است که ناشی از آب دارای فشار نباشد.

بلوک های سبک لیکا از مهمترین فراورده های لیکا در ایران استاین بلوک ها از مخلوط سبک دانه با سیمان و آب به دست می آید. برای حفظ سبکی این قطعات، ریزدانه طبیعی از بتن حذف شده و محصول نهایی دارای تخلخل بالاتری نسبت به بتن نیمه سبک خواهد داشت. وزن فضایی بلوک های بتنی دانه سبک اغلب کمتر از 1100 کیلوگرم بر متر مکعب است. مقاومت این بلوک ها حداقل 30 کیلوگرم بر سانتی متر مربع بوده و در صورت احتیاج، با طرح اختلاط مناسب می توان به مقاومت هایی تا 100 کیلوگرم بر سانتی متر مربع هم رسید.

منبع مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 828

به "مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید