هشدار درباره موج جدید ابتلا به کرونا در آمریکا

به گزارش پری بلاگ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا درباره موج جدید افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور هشدار داده است.

هشدار درباره موج جدید ابتلا به کرونا در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز هشدار داد که احتمال موج جدید شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده وجود دارد.

بر اساس این گزارش، وی از دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی آمریکا خواست تا از طرفدارانش بخواهد واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا در اتحادیه اروپا، تاکید کرد: فرایند ابتلا به ویروس کرونا در اروپا نشان می دهد که احتمالا طی هفته های آینده نیز فرایند مشابهی را در آمریکا شاهد خواهیم بود. اروپا معمولا چند هفته جلوتر از آمریکا است. الان اصلا زمان اعلام پیروزی بر ویروس کرونا نیست.

مقام های بهداشتی اروپا خیلی زود تصور کردند که به پیروزی بزرگی در مقابله با ویروس کرونا دست یافته اند ولی افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا نشان داد که چنین مساله ای درست نبوده است.

وی در ادامه از ترامپ خواست تا به طرفدارانش بگوید در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

فائوچی گفت: من واقعا از دیدن تعداد بسیار زیاد جمهوریخواهانی که حاضر به دریافت واکسن نشده اند، شگفت زده شدم. ترامپ در بین جمهوریخواهان محبوبیت گسترده ای دارد.

فائوچی در مصاحبه دیگری با شبکه ان بی سی نیز گفت: این واقعا آزاردهنده است که طرفداران ترامپ تصمیم گرفته اند تا واکسینه نشوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 530

به "هشدار درباره موج جدید ابتلا به کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره موج جدید ابتلا به کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید