واکنش بازیکن تیم والیبال سایپا به احتمال جدایی، در حال رصد هستم

به گزارش پری بلاگ، علی شفیعی سرعتی زن تیم والیبال سایپا در گفت و گو با خبرنگاران، درباره انتها نیم فصل رقابت های لیگ برتر والیبال و نقاط قوت و ضعف تیمش گفت: نیم فصل نخست نه تنها برای تیم ما بلکه برای همه تیم ها شرایط خاصی داشت چرا که سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مدل بازی ها تغییر کرد. تیم سایپا نیز با هجمه قهرمانی آغاز به کار کرد و پس از مدتی محمد موسوی از تیم جدا شد.

واکنش بازیکن تیم والیبال سایپا به احتمال جدایی، در حال رصد هستم

ملی پوش تیم والیبال سایپا ادامه داد: مشکلاتی در جابجایی برای تیم به وجود آمد و تیم با آن درگیر بود. متاسفانه مصطفی کارخانه که بسیار برای تیم زحمت کشیده بود و این تیم را بست از تیم جدا شد. ناصر شهنازی که او نیز مربی خوب و کاربلدی است به بدنه تیم اضافه شد و راهنمایی تیم را در دست گرفت.

شفیعی درباره شرایط تیم سایپا گفت: تیم در دو، سه هفته خاتمهی فارغ از نتیجه فرایند خوبی داشت، علیرغم اینکه نتیجه را واگذار کردیم اما نوع تمرینات و شیوه کار رو به رشد بود و نسبت به اوایل فصل شرایط بهتری داشتیم. همانطور که در خبرها شاهد هستیم بعضی بازیکنان در حال جدایی از تیم هستند و باید منتظر ماند و دید ترکیب تیم در ادامه چگونه خواهد بود.

سرعتی زن تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که شنیده می گردد شما هم قصد جدایی از تیم را دارید، گفت: خیر فعلاً چنین خبری نیست تا این لحظه صحبتی مبنی بر جدایی با تیم نداشته ام به بازیکنانی در حال جدایی از تیم هستند که تاثیرگذارند. باید دید در ادامه شرایط تیم چطور خواهد شد. نه من بلکه سایر بازیکنان نیز برایشان مهم است که در ادامه در کنار چه بازیکنانی فصل را ادامه خواهند داد. فعلاً در حال رصد کردن هستم. ضمن اینکه هر بازیکنی برای جدایی از باشگاه باید رضایتنامه را دریافت کند و هیچکس نمی تواند یکطرفه تصمیم گیری کند.

شفیعی درباره شیوه برگزاری رقابت ها در ادامه مسابقات به شیوه متمرکز گفت: برگزاری رقابت ها در تهران بسیار خوب است چرا که امکانات و هتل های تهران با شهرهای دیگر قابل قیاس نیست. علاوه بر این تهران برخلاف سایر شهرستان ها تماشاگر خاصی ندارد اما در شهرستان ها هواداران میل بیشتری برای حضور در سالن دارند و با توجه به شیوع ویروس کرونا کمی نگران کننده است.

وی در خاتمه تاکید نمود: تیم های سایپا و پیکان هواداران دو آتشه ندارند. بنابراین تقاضایی برای شلوغ شدن سالن و هتل های اطراف سالن نمی گردد. نمی خواهم از جانب سایر تیم ها صحبت کنم اما نظر شخصی ام این است که برگزاری رقابت ها در تهران به شیوه متمرکز مناسب تر است. این شیوه آزمون و خطای خود را پس داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 383

به "واکنش بازیکن تیم والیبال سایپا به احتمال جدایی، در حال رصد هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بازیکن تیم والیبال سایپا به احتمال جدایی، در حال رصد هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید