کنایه تند ناصر محمدخانی به شهریار مغانلو درباره پرسپولیس

به گزارش پری بلاگ، ناصر محمدخانی در ارتباط با ملاقات فردای پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا گفت: نباید استقلال تاجیکستان را بیش از حد عظیم کنیم ولی ظاهرا در این مدت بیش از حد به آنها بها داده شده است. یادم می آید که قبل از جام ملت های آسیا در سنگاپور در سال 1984 امارات را برای ما بیش از حد عظیم نموده بودند و با وجود اینکه با ترس برابر آنها بازی کردیم ولی سه گل به آن تیم زدیم. پرسپولیس نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیرد ولی نکته مهم این است که آنها به هیچ اسم نمی توانند در حد و قواره پرسپولیس باشند و با کوشش بچه ها از این بازی با برد بیرون می آییم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که جدایی نوراللهی، کنعانی زادگان و مغانلو نمی تواند به پرسپولیس ضربه بزند تاکید نمود: نوراللهی در پرسپولیس یک بازیکن محوری و مهم بود که بیشتر توپ ها به او ختم می شد اما مثل گذشته برای این نفرات باز هم جایگزین پیدا خواهد شد. شهریار مغانلو را نمی شناختم و حضور او در پرسپولیس هم کوتاه مدت بود ولی این تیم به بازیکن وابسته نیست.

کنایه تند ناصر محمدخانی به شهریار مغانلو درباره پرسپولیس
بیشتر بخوانید
  • گل محمدی: تجربه بازیکنان برگ برنده ما است/ نزدیک به 900 روز است در خانه بازی نکرده ایم

وی در مورد اینکه مغانلو بعد از جدایی از پرسپولیس عکس های دوران حضورش در این تیم را از صفحه شخصی اش پاک کرد گفت: این کارها اصلا قشنگ نیست اما می تواند خیلی چیزها را ثابت کند. ما زمانی که بازی می کردیم به لوگوی پرسپولیس بوسه نمی زدیم، حتی وقتی گل می زدیم از این کارها انجام نمی دادیم ولی عاشق پرسپولیس بودیم و با تمام وجود در زمین مسابقه کوشش می کردیم. پرسپولیس یک برند است و بازی کردن در این تیم لیاقت می خواهد.

محمدخانی گفت: پرسپولیس هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و نخواهد بود. در یک فصل من، حمید درخشان، فرشاد پیوس، پنجعلی و چند نفر دیگر از پرسپولیس جدا شدیم و خیلی ها می گفتند این تیم بیچاره می گردد ولی درست در همان فصلی که جدا شدیم پرسپولیس قهرمان شد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 786

به "کنایه تند ناصر محمدخانی به شهریار مغانلو درباره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه تند ناصر محمدخانی به شهریار مغانلو درباره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید