اولین سلطان من هستم، نه علی پروین

به گزارش پری بلاگ، علی جباری یکی از بهترین های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شد، او رکوردار شهرآورد عظیم پایتخت است، او با پیراهن آبی پنج گل به ثمر رسانده و 6 مرتبه هم پیروز به دادن پاس گل شده است تا آمار حیرت انگیزی را از خود بر جای بگذارد.

اولین سلطان من هستم، نه علی پروین

جباری گفت: سال ها پیش و در سال 1350 لحظه سال تحویل در اردوی استقلال بودیم، واقعا سفره هفت سین ما ساک، ساق، سوت (باخنده) بود.

وی اضافه نمود: سال 1348 باشگاه استقلال دست به جوان گرایی زد و من با 23 سال سن، کاپیتان این تیم شدم. فروردین 1349 عظیم ترین اتفاق فوتبالی من رقم خورد. استقلال در جام باشگاه های آسیا پیروز شد نماینده رژیم اشغالگر قدس را شکست دهد و قهرمان آسیا شد.

پیشکسوت استقلال گفت: اگرچه من رکوردار گلزنی و پاس گل برای استقلال در شهرآوردها محسوب می شوم اما یک گلم به پرسپولیس را خیلی دوست دارم. سال 52 و در شهرآوردی که با تساوی یک بر یک به انتها رسید از فاصله 40 متری و روی یک ضربه ایستگاهی پیروز شدم گل بزنم. من همواره در شهرآورد عملکرد خوبی داشتم.

جباری توضیح داد: لقب سلطان را برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران من از سوی طرفداران استقلال دریافت کردم. علی پروین دوست من است و رابطه خوبی با یکدیگر داریم.

وی تاکید: برای سال 1400 فقط و فقط یک آرزو دارم، آرزوی من این است که دنیا از شر ویروس کرونا خلاص گردد و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

بازیکن سال های دور استقلال در انتها گفت: فوتبال ایران با نرفتن به جام دنیای عقب گرد عظیمی خواهد داشت و امیدوارم با کسب نتایج قابل قبول در مقدماتی جام دنیای راهی عظیم ترین رویداد ورزشی دنیا شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 554

به "اولین سلطان من هستم، نه علی پروین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سلطان من هستم، نه علی پروین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید