برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش

به گزارش پری بلاگ، برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش از سوی صنایع خودروسازی ایلیا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) با موفقیت و استقبال چشمگیر همراه بود.

برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش

دوره آموزش حضوری آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش با همکاری خودروسازی ایلیا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برگزار گردید.

دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل، شرایط، ضوابط و ارزیابی فروش (بازنگری1) برای دومین مرتبه در میان شرکت های فراورینماینده و واردنماینده خودرو با مشارکت صنایع خودروسازی ایلیا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برگزار گردید.

در این دوره آموزشی که روز آدینه 25 مهرماه 1404 در تهران برگزار گردید، نمایندگان رسمی این خودروسازی به همراه کارشناسان فروش و امور مشتریانشان از شهرهای مختلف حضور یافتند.

صنایع خودروسازی ایلیا، به عنوان یکی از شرکت های فراوری نماینده خودرو در بخش خصوصی، کوشش دارد تا در امر آموزش تخصصی با موضوع ارتقای دانش فنی و مدیریتی فعالان صنعت خودرو پیشرو باشد.

از این رو خودروسازی ایلیا از سال 1403 و با حرکت در مسیر توسعه پایدار، کوشش نموده است با تغییرات ایجاد شده از سطوح مدیریتی تا اجرایی، خدماتی و فنی، در مسیر ارائه خدمات با کیفیت تر به مشتریانش عمل کند تا با عزمی استوار شعار ایلیا در مسیر توسعه را در تمامی ارکان سازمان جاری سازد.

در این برنامه آموزشی، شرکت نمایندگان (نمایندگان صنایع خودروسازی ایلیا) با جدیدترین به روزرسانی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) آشنا شدند تا خود را برای ارزیابی های این سازمان جهت دریافت بالاترین رتبه آماده نمایند و در جهت ارائه بهبود خدمات به مشتریان گام بردارند.

منبع: بیت ران
انتشار: 28 مهر 1404 بروزرسانی: 28 مهر 1404 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1437

به "برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید