تقوی: پیکان نزدیک ترین گزینه به جام باشگاه های آسیاست

به گزارش پری بلاگ، دبیر فدراسیون والیبال گفت: چند تیم خواهان حضور به عنوان دومین نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا هستند، اما چون پیکان میزبان است، طبیعتاً نزدیک ترین گزینه خواهد بود.

تقوی: پیکان نزدیک ترین گزینه به جام باشگاه های آسیاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال پس از اتمام لیگ برتر 1400 با قهرمانی تیم شهداب یزد، گفت: برنامه بازی های سال جاری سخت بود و تیم های هم بسیار خوب بودند. ما در پلی آف دو تیم داشتیم که پنج بار با هم بازی کردند و رکورد طولانی ترین بازی ها نیز ثبت شد. این موضوع نشان دهنده توان بالای تیم هاست. خوشحالم که تیم ها با این جدیت در لیگ حضور دارند.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: ما از سال گذشته تجربیات خوبی کسب نموده و سال جاری بدون نوسان بودیم. برنامه های ما مناسب بود. سال جاری شرایط بسیار خوب بود و برخلاف سال گذشته که اهدای جام نداشتیم، سال جاری از تیم های قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته هم دعوت کردیم تا حضور داشته باشند. جا دارد از صبر این عزیزان هم قدردانی و تشکر کنم که شرایط را درک کردند.

تقوی درباره نمایندگان ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز گفت: همانطور که قبلاً گفته بودیم قهرمان این دوره مستقیماً در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید و درباره تیم دوم هم پس از آنالیز جوانب مختلف تصمیم گیری می گردد. تیم های دیگری هم خواهان حضور به عنوان دومین نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا هستند، اما چون پیکان میزبان است، طبیعی است که پیکان نزدیک ترین گزینه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1047

به "تقوی: پیکان نزدیک ترین گزینه به جام باشگاه های آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقوی: پیکان نزدیک ترین گزینه به جام باشگاه های آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید