جزئیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان ، بازرسان دیوان عدالت اداری در حال آنالیز هستند

به گزارش پری بلاگ، یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازرسان دیوان عدالت اداری در راستای طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی آخرین مستندات در شهرداری آبادان را مورد آنالیز قرار دادند.

جزئیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان ، بازرسان دیوان عدالت اداری در حال آنالیز هستند

به گزارش خبرنگاران، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در راستای تحقق اهداف تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان که از ابتدای سال جاری شروع شد جمع آوری اسناد مربوطه به وسیله بازرسان در حال اجرا است.

او اضافه نمود: نخستین جلسه دیوان محاسبات هفته گذشته انجام شد و امروز نیز نخستین جلسه سازمان بازرسی کشور در مورد تحقیقات و آنالیز مقدماتی در گزارش سازمان بازرسی انجام گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست گزارش اولیه تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان مورد آنالیز نهاده شد و اطلاعات به دست آمده از جوانب مختلف آنالیز خواهد شد تا در فرصتی مناسب در کمیسیون مربوطه و صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه گردد.

در جلسه علنی روز سه شنبه 30 فروردین سال جاری مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار از سال 1385 تا خاتمه سال 1400 در دستور کار نهاده شد و این تقاضا با 131 رای موافق، 76 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 244 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

در متن تقاضای تحقیق و تفحص آماده است: با توجه به تخلفات بی حد و حصر در شهرداری آبادان و شهرداری اروندکنار در زمینه های مختلف از جمله استخدام ها، نفرات غایب، کارکنان مازاد، قراردادها و در عین حال شرایط اسفناک 2 شهر یاد شده، درخواست تحقیق و تفحص از سال 1385 تا 1400 این 2 شهرداری را داریم.

در جریان آنالیز این گزارش جلیل مختار به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص مذکور، گفت: با توجه به آنالیز اولیه و گزارش های فنی و عمرانی در حوزه خدمات و مبلمان شهری شرایط نامطلوب بوده و متاسفانه منظر شهر آبادان بسیار بد جلوه داده شده است که این امر نارضایتی عمومی خبرنگارانان را نیز به همراه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1145

به "جزئیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان ، بازرسان دیوان عدالت اداری در حال آنالیز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان ، بازرسان دیوان عدالت اداری در حال آنالیز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید