دوست واقعی شما کیست؟

به گزارش پری بلاگ، قطعاً با خواندن این تیتر، یاد یک نفر از دوستان صمیمی خود افتاده اید.

دوست واقعی شما کیست؟

داشتن دوست خوب در زندگی خیلی اهمیت دارد می تواند باعث موفقیت و پیشرفت شما گردد، دوستان خوب یک سری ویژگی دارند که آن ها را از دیگران متمایز می نماید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان ویژگی های دوست واقعی می پردازیم.

ویژگی های دوست واقعی

این دوست قطعاً بیشتر شبیه به خواهر یا برادر شماست، تا دوستتان. قطعاً احساس می کنید که با این فرد رابطه خونی دارید.

خود واقعی

دوست واقعی سعی ندارد که خودش را شبیه به شما کند تا از او خوشتان بیاید. او همان طور که هست، به نزد شما می آید و خود واقعی اش را به شما نشان می دهد. درحالی که ممکن است رؤیاهایش با شما متفاوت باشد؛ اما سعی ندارد در شما و یا خودش تغییری ایجاد کند و همان گونه که هستید، شما و خودش را قبول دارد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب هرگز نگذارید همسرتان غمگین گردد سر بزنید.

ماجراجو

کسل بودن نشانه بی ذوقی و بی علاقگی و نداشتن انگیزه ذهنی، احساسی و جسمی است. دوست خوب با هیجانات و سرگرمیات شما به وجد می آید و با شما همراه است.

دوست دارد که در هر کار ماجراجویانه ای با شما همراه گردد و دوستی شما را به یک دوستی کسل نماینده تبدیل نمی نمایند. میل و علاقه او به تجربه کردن زیبایی ها و شگفتی های دنیای اطراف به این معنی است که او یک دوست خوب و عالی برای شماست.

قابل اعتماد بودن از ویژگی های دوست واقعی

قطعاً تابه حال برایتان پیش آمده که شخصی را ببینید که در همان وهله اول به او اعتماد کنید و ندانید که علتش چیست؛ اما بعد از آن می بینید که اشتباه نموده اید؛ اما قضیه دوست خوب کمی فرق دارد.

دوستان خوب با رفتارها و عملشان اعتماد شما را جلب می نمایند و اعتمادسازی در طول زمان به دست می آید، نه یک شبه. شما به دوست خوب به عنوان یک انسان خوب نگاه می کنید و به او بیش از هرکس دیگری اعتماد دارید.

بازیگوش

قطعاً دوست خوب پایه تمام شیطنت های شماست. او دوست دارد در هر کاری شما را همراهی کند و هیچ وقت شما را از سرگرمی هایتان منع نمی نماید. زیرا در کنار شما احساس پرانرژی بودن و شادی دارد.

این دوستان خوب باعث لبخند و شادی در شما می شوند و دوست دارند که در کنارتان شادی خود را چند برابر نمایند؛ بنابراین وقتی به شما می رسند، بازیگوش می شوند. در کنار یک دوست خوب هرگز به جدی بودن دنیای اطرافتان فکر نمی کنید.

مهربانی از ویژگی های دوست واقعی

مهربانی یکی از اصلی ترین عوامل نشان دهنده دوست خوب است. ما تجربه این را داشته ایم که در روزهای سخت با مهربانی فردی توانسته ایم دوباره سرپا شویم. مهربانی دوست خوب به راحتی تمام نمی گردد و همواره شما را تحت تأثیر قرار می دهد. دوست مهربان به نیازهای شما واقف است و مایل است که خودش، رفع نماینده آن ها باشد.

صداقت

دوست خوب هیچ گاه چاپلوسی شما را نمی نماید. او به شما اجازه می دهد که حقیقت را بدانید، حتی اگر باعث ناراحتی تان گردد. بسیاری از افراد این دوست ها را نمی خواهند؛ اما دوست واقعی تمام واقعیت را به شما می گوید؛ زیرا با شما صادق است. او دوست ندارد شما را در تاریکی و ابهام رها کند و نسبت به شما حس مسئولیت و وظیفه دارد و دلسوز واقعی شماست.

مراقبت کردن از ویژگی های دوست واقعی

دوستان خوب کسانی هستند که مانند یک مادر و یا یک خواهر و بردار بزرگ تر مراقب شما هستند. روی سلامت جسمی و عاطفی شما حساس هستند و هرگز از کنار شما بی تفاوت عبور نمی نمایند. آن ها اجازه نمی دهند که دیگران با رفتارشان به شما آسیب وارد نمایند؛ زیرا همواره مراقبت از شما را جزء وظیفه خود می دانند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 10 اشتباه خطرناک در آشنایی ازدواج +ویدیو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1166

به "دوست واقعی شما کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست واقعی شما کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید