صادقی: بازیکنان نگران هستند و با این شرایط کیفیت لیگ برتر پایین می آید، عملکرد خوبی داشتیم، اما در کسب نتایج ناموفق بوده ایم

به گزارش پری بلاگ، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از ابتدای لیگ عملکرد فنی خوبی داشتیم، اما در کسب نتیجه ناموفق بودیم و دلیل آن بی تجربگی بازیکنانمان بود.

صادقی: بازیکنان نگران هستند و با این شرایط کیفیت لیگ برتر پایین می آید، عملکرد خوبی داشتیم، اما در کسب نتایج ناموفق بوده ایم

به گزارش ن، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا که تیمش هفته گذشته برابر استقلال به میدان رفت، درباره ابتلای چند آبی پوش به ویروس کرونا گفت: فکر می کنم تمام اهالی فوتبال در این زمینه نگرانی هایی دارند. امیدوارم هیچ بازیکن و هیچ خانواده ای درگیر این بیماری نشوند. در هر صورت این رخ داده و تمام مربیان درباره آن اظهار نظر کردند و من هم در نشست خبری نظرم را گفتم. ما هم مانند بقیه نگران هستیم. تا به امروز 4 بار تست کرونا دادیم که غیر از یکی از بازیکنان که در تست اول تعیین شد به کرونا مبتلا شده و 14 روز قرنطینه شد، بقیه اعضای تیم مسئله ای ندارند.

صادقی در ادامه گفت: پیش از بازی با استقلال نیز تست کرونای یک بازیکن تیم مثبت شد که به قرنطینه رفت. امروز نیز برای پنجمین بار تست کرونا خواهیم داد. خوشبختانه تا اینجای کار تمام کار هایی که باید انجام می شد را انجام دادیم. امیدوارم هیچ بازیکنی درگیر کرونا نگردد.

او درباره تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر برگزار نشدن بازی تیم هایی که 25 درصد از اعضای آن به کرونا مبتلا شده باشند و این که در صورتی که بازی تیم هایی مانند فولاد و استقلال برگزار نگردد چه اتفاقی رخ می دهد گفت: مسئولان باید در این زمینه جوابگو باشند. من درباره تیم خودمان و باشگاه سایپا می توانم صحبت کنم. از روز اول در مصاحبه هایم گفته بودم کسئولان تمام شرایط را در نظر بگیرند و تصمیم بگیرند، ما هم تمکین می کنیم. در هر صورت مسئولان باید درباره تصمیمی که گرفتند جوابگو باشند. وقتی تصمیم گرفته می گردد بازی ها برگزار گردد، ما باید بازی کنیم.

سرمربی سایپا گفت: برای رعایت پروتکل ها، باشگاه هر کاری توانست انجام داد. امیدوارم هیچ بازیکن و تیمی درگیر این ویروس نگردد. به اعتقاد من تمام تیم ها تا جایی که می توانستند پروتکل ها را رعایت کردند، اما متاسفانه این رخ داد.

صادقی اضافه کرد: شرایط سخت و پیچیده شده و خیلی از بازیکنان و تیم ها نگران هستند. این شرایط کیفیت لیگ را پایین می آورد و با این شرایط ادامه لیگ سخت تر می گردد، اما تا روزی که به ما بگویند باید بازی کنید، مانند همواره بازی می کنیم. به عنوان مربی نمی توانم بگویم بازی ها برگزار گردد یا نگردد. پیش از آغاز مسابقات ما صحبت کردیم و مربیان و مسئولان نظرات مختلفی داشتند، اما در نهایت مسئولان باید تصمیم بگیرند که چه اتفاقی بیفتد.

او در ادامه گفت: قطعا فردا بازی می کنیم. امروز تست می دهیم و نتیجه آن فردا تعیین خواهد شد، سپس بازی می کنیم. امیدوارم تمام تست ها منفی باشد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که اگر چند بازیکن تیمش به کرونا مبتلا شده باشند، چه اقدامی انجام خواهد داد گفت: نمی دانم شما بگویید چه کاری باید انجام دهیم! این اتفاق هنوز رخ نداده و من نمی توانم درباره چیزی که اتفاق نیفتاده اظهار نظر کنم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا در لیگ برتر ماندگار می گردد گفت: اگر از ابتدای لیگ به عملکرد تیم ما نگاه کنید، متوجه می شوید که تیم ما از نظر فنی عملکرد خوبی داشت، اما در کسب نتیجه ناموفق بود. دلیل عظیم این اتفاق این است که بازیکنان ما بی تجربه هستند و جوان ترین تیم تاریخ لیگ برتر هستیم. قرار بود این فصل بسترسازی کنیم و برای فصل های آینده تیمی قوی بسازیم. فکر می کنم در این زمینه خوب کار کردیم و به تدریج پخته تر شدیم و اکنون بازی های بهتری انجام می دهیم.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: تا رده هشتم و نهم امتیازات تیم ها خیلی به هم نزدیک است و خیلی امیدواریم که در ادامه لیگ صندلی بهتری به دست بیاوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 100

به "صادقی: بازیکنان نگران هستند و با این شرایط کیفیت لیگ برتر پایین می آید، عملکرد خوبی داشتیم، اما در کسب نتایج ناموفق بوده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: بازیکنان نگران هستند و با این شرایط کیفیت لیگ برتر پایین می آید، عملکرد خوبی داشتیم، اما در کسب نتایج ناموفق بوده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید