تور ارزان ویتنام: صندل لاستیکی ویتنام؛ از جنگ تا صادرات

به گزارش پری بلاگ، صندل های لاستیکی ممکن است یک شیء رایج در بیشتر کشور ها باشد، اما در ویتنام، ارزش میراثی دارند. ویتنامی ها ساخت آن ها را در دهه 1940 و در طول اولین جنگ هندوچین (که معمولاً به عنوان جنگ هندوچین در فرانسه و جنگ مقاومت ضد فرانسه در ویتنام شناخته می گردد.) با استفاده از لاستیک های کامیون های ارتش فرانسه شروع کردند.

تور ارزان ویتنام: صندل لاستیکی ویتنام؛ از جنگ تا صادرات

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، ساخت مقرون به صرفه و کاربردی صندل برای آب و هوای مرطوب، بعد ها به نماد مبارزه کمونیست ها علیه ایالات متحده تبدیل شدند.

دائو وان کوانگ، توریستی از استان کوانگ نام می گوید: من در دهه 1980 در مدرسه صندل های لاستیکی می پوشیدم. آن ها را بسیار دوست دارم. آن ها ارزش تاریخی دارند، پوشیدن آن ها آسان است و زیبا به نظر می رسند.

نگوین تین کوونگ در سال 2011 فراوری صندل های لاستیکی را از پدر همسرش تحویل گرفت و از آن موقع تا به امروز بیش از نیم میلیون جفت صندل لاستیکی فروخته است.

میانگین قیمت برای یک جفت صندل لاستیکی 10 دلار است.

نگوین تین کوونگ اذعان می نماید که مدل های سنتی پرفروش هستند، مدل های رنگارنگ مشتریان جوان را جذب می نمایند. او می گوید: وقتی سبک و فرم صندل را تغییر دادم، مشتریان خارجی بیشتری پیدا کردم، بنابراین برای موفقیت، باید سبک صندل های لاستیکی ویتنامی را تجدید کنم و در عین حال مزیت روش دست ساز و ارزش تاریخی آن ها را حفظ کنم.

ویتنام در جنوب شرق آسیا یکی از چهار کشور برتر جهان برای فراوری کفش است و کارخانه های آن کفش هایی را برای برند های بزرگ فراوری می نمایند. بر اساس آمار های دولتی، این صنعت در نیمه اول امسال نزدیک به 12 میلیارد دلار عایدی داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1104

به "تور ارزان ویتنام: صندل لاستیکی ویتنام؛ از جنگ تا صادرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ویتنام: صندل لاستیکی ویتنام؛ از جنگ تا صادرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید