قدردانی از دوچرخه سوار و راننده های تاکسی و اتوبوس برتر منطقه12

به گزارش پری بلاگ، بهترین های حوزه حمل ونقل شهری و عمومی منطقه12 شناسایی و به مناسبت روز جهانی حمل ونقل قدردانی شدند.

قدردانی از دوچرخه سوار و راننده های تاکسی و اتوبوس برتر منطقه12

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه12 با اشاره به روز جهانی حمل ونقل گفت: مهم ترین رکن در حمل ونقل عمومی، خدمت رسانی به شهروندان به بهترین نحو است؛ چرا که از یک سو سبب افزایش مطلوبیت سرویس حمل ونقل عمومی و جلب رضایت شهروندان و دعای خیر آنها برای دست اندرکاران این حوزه می گردد و از سوی دیگر، نظم و آرامش و امنیت روانی در این سیستم را در پی دارد.

امیر یزدی با تأکید بر اهمیت حسن رفتار، نظم و کاردانی در حوزه حمل ونقل اضافه کرد: شهرداری منطقه به منظور توسعه فرهنگ وظیفه شناسی و مردمداری در حمل ونقل عمومی، بهترین های این حوزه را بر پایه نظرسنجی های میدانی از همکاران و مردم شناسایی و از آنها تقدیر کرد.

در نشستی که باهدف قدردانی از دوچرخه سوار و راننده های تاکسی و اتوبوس برتر قلب طهران برگزار گردید، زینب عبادی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه گفت: سرویس دهی به موقع، برخورد مناسب با مسافران، اندازه تعهد و مسئولیت پذیری رانندگان خدوم سرویس های حمل ونقل عمومی و رعایت انصاف با مردم، جز آنکه به اعتمادسازی و افزایش علاقه مندی و ترغیب شهروندان برای استفاده از حمل ونقل عمومی یاری می نماید، تأثیر بسزایی در ارتقای این سیستم و در پی آن، حال خوب شهروندان برای انجام کارهای روزمره شان خواهد داشت؛ نکته ای که باید رانندگان تاکسی و اتوبوس همیشه مدنظر داشته باشند.

در این نشست از هوشنگ آهنچی به عنوان تاکسیران برتر، علی تقی زاده به عنوان اتوبوسران برتر و صدیقه انصاری به عنوان دوچرخه سوار برتر منطقه12 با اهدای لوح و جوایز نفیس قدردانی شد.

لازم به ذکر است؛ آهنچی در خط 1211 و تقی زاده در خط بهارستان- شوش فعالیت می نمایند و انصاری دارای گروه های دوچرخه سواری در محله سنگلج است که ضمن تبلیغ و مشارکت در گروه های دوچرخه سواری منطقه، به صورت ماهانه در تهران برنامه های دوچرخه سواری به اجرا درمی آورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1173

به "قدردانی از دوچرخه سوار و راننده های تاکسی و اتوبوس برتر منطقه12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی از دوچرخه سوار و راننده های تاکسی و اتوبوس برتر منطقه12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید