هاشمی: نبودن تیم های اول تا سوم آسیا تاثیری در سطح مسابقات نداشت، بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند

به گزارش پری بلاگ، سرمربی تیم والیبال سایپا می گوید: نبودن تیم های چین، ژاپن و کره جنوبی هیچ تاثیری در سطح مسابقات نداشت، چون رقبای اصلی ما در این مسابقات نبودند.

هاشمی: نبودن تیم های اول تا سوم آسیا تاثیری در سطح مسابقات نداشت، بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال سایپا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: مسابقات باشگاه های آسیا را با تیم الف تایلند شروع کردیم که چهار، پنج بازیکن ملی پوش داشت و قهرمان این کشور است که ما 3 بر یک شکست خوردیم، درحالیکه شاید اگر این مسابقه الان برگزار می شد برنده مسابقات می شدیم.

وی اضافه نمود: آلتای قزاقستان، تیم ملی این کشور است، بازیکنان بسیار قد بلندی دارد و تیم باتجربه و خیلی خوبی است و فکر می کنم شانس قهرمانی باشگاه های آسیا با تیم آلتا باشد که 3 بر صفر شکست خوردیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درخصوص مسابقه با فیلیپین و قزاقستان، گفت: بازی با فیلیپین را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و در مرحله بعد با تیم دوم گروه مقابل یعنی قزاقستان رقابت کردیم. این تیم هم بسیار خوب بود و از یک بازیکن سنگالی، یک بازیکن روس و یک بازیکن اوکراینی را به اسم لژیونر در ترکیب داشت و بسیار تیم آماده ای بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با صحبت هایی که با بازیکنان تیم کردیم، آنالیزی که از تیم حریف داشتیم، تمریناتی که گذرانده بودیم می دانستیم اگر این مسابقه را ببریم به جمع چهار تیم برتر صعود می کنیم و اگر نبریم باید برای پنجمی تا هشتمی مسابقه دهیم. بازیکنان ما در این مسابقات خوش درخشیدند و خیلی عالی بازی کردند و توانستیم با هوش بالا و توانایی بازیکنان مان این مسابقه را 3 بر صفر به نفع خودمان به انتها ببریم.

هاشمی درخصوص مسابقه مرحله نیمه نهایی بازی با آلتای قزاقستان، اعلام کرد: در مرحله نیمه نهایی بار دیگر با تیم آلتای قزاقستان بازی کردیم که شانس قهرمانی مسابقات را دارد.

وی با اشاره به داشتن خودباوری شاگردانش، گفت: ما سعی کردیم به بازیکنان مان خودباوری بدهیم و بازیکنان هم باورشان می گردد که می توانند روی سکو باشند.

هاشمی غیبت تیم های مطرح آسیا را در پایین آمدن سطح مسابقات تاثیرگذار ندانست و اضافه نمود: نبودن تیم های چین، ژاپن و کره جنوبی هیچ تاثیری در سطح مسابقات نداشت چون رقبای اصلی ما در این مسابقات نبودند و همواره جنگ اول و آخرمان با تیم های تایلند، ویتنام، قزاقستان و فیلیپین بوده است تا بتوانیم صندلی مان را یک پله ارتقا دهیم.

وی افزود: ما در سطح ملی هم رتبه هفتم را داشتیم و می خواهیم از تیم هفتم گذشته و بین تیم های پنجم و ششم قرار گیریم. یعنی اگر تیم های چین، ژاپن و کره جنوبی هم بودند هدفمان شکست این تیم ها نبود. به هر حال رقبای اصلی ما در این مسابقات حضور داشتند و خوشحالیم که توانستیم رقبایی که سال هاست برای آنها برنامه ریزی می نمایند را بعد از 54 سال از پیش رو برداشته و در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم و امیدوارم توانسته باشیم دل مردم را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 825

به "هاشمی: نبودن تیم های اول تا سوم آسیا تاثیری در سطح مسابقات نداشت، بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: نبودن تیم های اول تا سوم آسیا تاثیری در سطح مسابقات نداشت، بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید