وحشتناک ترین بانجی جامپینگ های دنیا

به گزارش پری بلاگ، وحشتناک ترین بانجی جامپینگ های دنیا

کسی نیست که از هیجان دلهره آور بانجی جامپینگ چیزی نشنیده باشد، تفریحی که حتی دیدن آن هم دلههر و وحشت زیادی را به شما منتقل می کند چه برسد به اینکه بخواهید آن را انجام دهید! یک تعریف ساده از این ورزش ایین است که در ارتفاعی بسیار بلند بایستید و بعد خودتان را به پایین پرتاپ کنید، البته این یک تعریف ابتدایی بود و هیجان و وحشتی که در لحظه لحظه آن وجود دارد را نمی توان متصور شد. در ادامه خبرنگاران به شما چند تا از ترسناک ترین و وحشتناک ترین مقاصد بانجی جامپینگ دنیا را معرفی می کند. با ما باشید:

وحشتناک ترین بانجی جامپینگ های دنیا

مقصد 1: آبشار ویکتوریا در زامبیا (Victoria Falls)

آفریقا با حیات وحش سحر انگیزش شناخته شده است اما فقط در آن خلاصه نمی شود. در قاره سیاه، تفریحات ناب دیگری هم وجود دارد که باعث تبدیل شدن آن به یک مقصد ماجراجویانه هم می شود. کشور زامبیا واقع در قاره آفریقا، دارای آبشاری وحشی به نام ویکتوریا است که حتی دیدن آن هم می تواند ترس را بر وجود شما بیندازد، آب های جوشان و خروشانی که با قدرت به جلو می روند… بانجی جامپینگ روی پل این آبشار در ارتفاع 354 فوتی از زمین انجام می شود و هیجان آن با صدای جوشش و خروشش آبشار بیشتر هم می شود

مقصد 2: پل بلوکرنز در آفریقای جنوبی (Bloukrans Bridge)

یکی از خوبی های بانجی جامپینگ روی این پل این است که علاوه بر هیجان بی حد و حصر بانجی جامپینگ آن هم در ارتفاع 216 متری از سطح زمین، می توانید از چشم انداز ها زیبای اطراف هم لذت ببرید البته اگر ترس این تفریح امان دیدن جایی را بدهد! شاید حتی تصور پرش از چنین ارتفاعی سخت باشد اما اگر بشنوید که مردی 96 ساله از روی این پل پریده است و رکوردش را هم ثبت کرده است، ممکن است ترستان بریزد و نظرتان کمی عوض شود!

مقصد 3: سد ورزاسکا در سوییس (Verzasca Dam)

سد ورزاسکا حدود 220 متر ارتفاع دارد و در منطقه ایتالیایی زبان جنوب این کشور واقع شده است. دلیل مشهور شدن این سد برای بانجی جامپینگ؟ پرش بازیگر فیلم مشهور جیمز باند در یکی از فیلم ها از بالای این سد!

مقصد 4: نویس هایوایر در نیوزیلند (The Nevis Highwire)

ابنجا در واقع خواستگاه بانجی جامپینگ است چون اولین بانجی جامپینگ دنیا در همین منطقه رخ داد. اولین فردی که در دنیا این کار را کرد، در این مکان پرشش را انجام داد و ثابت کرد حتی از ارتفاع هم می توان به عنوان تفریح استفاده کرد! نویس هایوایر در ارتفاع 440 فوتی از سطح زمین قرار گرفته است و پرش از آن یعنی کنار گذاشتن تمام ترس ها و پرواز در آسمان ها.

مقصد 5: پل ناوائو در آمریکا (Navajo Bridges)

اگر به آمریکا سفر کردید، پرش از پل ناوائو برای طرفداران ماجراجویی یک پرش خوب و مطمئن خواهد بود. پرش از روی این پل بخصوص در فصل پاییز که چشم انداز ها اطراف رنگاوارنگ و نفس گیر می شوند، واقعا هیجان انگیز است. یادتان باشد پرش از روی ناوائو محدودیت سنی بالای 18 سال دارد و اصلا یک پرش معمولی نخواهد بود پس بهتر است بعد از امادگی کامل به سراغ آن بروید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1044

به "وحشتناک ترین بانجی جامپینگ های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشتناک ترین بانجی جامپینگ های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید