ویسی: بعضی مربیان که ادعای سالم بودن دارند و بیرون مانده اند، کارشکنی می نمایند

به گزارش پری بلاگ، سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفم برای مربیانی که بیرون هستند، کارشکنی می نمایند و هر کاری انجام دهند تا به مربیگری برسند.

ویسی: بعضی مربیان که ادعای سالم بودن دارند و بیرون مانده اند، کارشکنی می نمایند

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی در مورد جدایی اش از فولاد گفت: به هر حال شغل ما این است، یک روز می آییم و یک روز هم می رویم. خود من هم در شوک هستم و نمی دانم جریان چیست. تیم ما فرایند خوبی پیدا نموده بود. وقتی مربی را اخراج می نمایند که یک باخت یا بازی بد داشته باشد، شکل تیمی ما خوب شده بود ولی متاسفانه هیئت مدیره از من خواست که جدا شوم.

وی ادامه داد: نتایج سال های گذشته فولاد را ببینید، این تیم در فصل های گذشته تا این مقطع چه امتیازی گرفته بود؟ تیم را با پنجره بسته تشکیل و بازیکنانی که سال های گذشته کمتر بازی کردند را بازی دادیم و فرایند خوبی پیدا کردیم. من اعتراضی ندارم و امیدوارم فولاد در ادامه راه پیروز گردد.

سرمربی پیشین فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که برای جدایی از این تیم رضایت او جلب شده است؟ مطرح نمود: جدایی ما کاملا محبت آمیز و دوطرفه بود و ایرادی وجود ندارد. متاسفم برای همکارانی که بیرون می مانند و هزار کار انجام می دهند و ادعای سلامت می نمایند و می گویند بدون لابی کار می نمایند. من فعلا حرفی نمی زنم و بعدا خواهم گفت. امیدوارم فولاد پیروز باشد.

ویسی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فشارهای بیرونی علت جدایی اش از فولاد بوده است؟ توضیح داد: مربیانی که بیرون هستند، کارشکنی و ارتباط برقرار می نمایند و هر کاری انجام دهند تا مربیگری نمایند، مربیان و فوتبالی ها می فهمند. من سربسته حرف می زنم ولی یک روز این موضوع را باز می کنم. ناراحت نیستم، این شغل من است، به قول مرحوم یاوری ما یک چمدان دستمان است و یک روز خوب هستیم و اخراج می شویم و یک روز هم خوب نیستیم و اخراج می شویم. به این کار عادت داریم.

وی در مورد ایرادهای فولاد اظهار داشت: بحث ما فنی نبود. باید ببینیم در دو هفته اول چطور بودیم و هفته سوم و هفته چهارم چطور نتیجه گرفتیم. در مسجدسلیمان مساوی گرفتیم و فرایند خوبی پیدا نموده بودیم و اینکه اخراج شدم یا تفاهم کردیم فرقی نمی کند، برای من قابل احترام است و هیچ اعتراضی ندارم. مردم قضاوت می نمایند و یکسری چیزها را در تیم دیدند و به من گفتند ولی من باورم نمی شد و البته اعتراضی هم ندارم.

ویسی در مورد اعلام لیست تیم ملی و قرار نگرفتن نام طارمی لیست تیم ملی گفت: مرحوم دهداری در دوره ای هم 14 بازیکن را از تیم ملی کنار گذاشت و بازیکنان جوان را آورد. اینکه طارمی بازیکن شایسته و لایقی است بر کسی پوشیده نیست، ولی اینکه بازیکنی بی اخلاقی کند درست نیست. هیچ مربی نمی تواند این موضوع را قبول کند، بازیکن باید احترام بگذارد. من از کار سرمربی و بازیکن حمایت نمی کنم، مسئولان فدراسیون ما باید برای اختلاف اسکوچیچ و طارمی ریش سفیدی و موضوع را حل نمایند. نباید فوتبال ملی ما آسیب ببیند ولی اگر بازیکنی بخواهد چنین کاری انجام دهد بقیه بازیکنان آسیب خواهند دید. اگر مدیریت اسکوچیچ اینگونه بوده من احترام می گذارم ولی اگر می شد این موضوع را بهتر حل کنیم، خوب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 875

به "ویسی: بعضی مربیان که ادعای سالم بودن دارند و بیرون مانده اند، کارشکنی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: بعضی مربیان که ادعای سالم بودن دارند و بیرون مانده اند، کارشکنی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید