چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند؟؛ کیسه هوای هیچ کدام از خودروهای تصادف زنجیره ای خوزستان باز نشده بود

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران- رئیس پلیس راهور گفت: 32 درصد از فوتی های تصادفات سرنشینان وسایل و 25 درصد رانندگان هستند، همچنین موتورسیکلت سواران 24 درصد و عابرین پیاده سهم 19 درصدی دارند

چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند؟؛ کیسه هوای هیچ کدام از خودروهای تصادف زنجیره ای خوزستان باز نشده بود

به گزارش خبرنگاران، در بعضی از روزها تا 60 نفر فوتی در تصادفات داریم و بین 20 تا 25 نفر مجروح داریم؛ علیرغم اینکه در سال 98 کاهش چشمگیر فوتی های تصادفات را داشتیم اما امسال با رشد 12 درصدی ترددها 11 هزار و 147 نفر جان باخته و 261 هزار نفر مجروح و معلول داشته ایم و تعداد جان باختگان متأسفانه رشد داشته است

در تصادف زنجیره ای بهبهان هیچکدام از ایربگ های خودروها باز نشده بود، چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند؟ اینکه همیشه بگوییم راننده مقصر است قبول اما نقش سازمان های دیگر چه می شود؟

ناوگان عمومی 2 هزار و 100 کشته داده است که بیشترین کشته ها مربوط به کامیون ها، تریلی ها و اتوبوس ها است. چرا باید کامیون ها از جاده های فرعی تردد کنند و به دور از چشم پلیس باشند و در نهایت شاهد چنین حادثه دلخراش سنندج باشی

منبع: مهر

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 990

به "چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند؟؛ کیسه هوای هیچ کدام از خودروهای تصادف زنجیره ای خوزستان باز نشده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند؟؛ کیسه هوای هیچ کدام از خودروهای تصادف زنجیره ای خوزستان باز نشده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید