کمک داور عامل شکست فولاد، شرایط زمین ورزشگاه قائمشهر بدتر شد

به گزارش پری بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام جمعه شب پس از بازی تیمش فولاد خوزستان برابر میزبانش نساجی مازندران در نشست خبری گفت، تیم فولاد در این مسابقه، شروع خوبی نداشت و باعث شد روی اشتباهی که دروازه بان ما هم بی تقصیر نبود گل بخورد.

کمک داور عامل شکست فولاد، شرایط زمین ورزشگاه قائمشهر بدتر شد

وی اضافه کرد: تیم فولاد سال گذشته با اشتباه داور مسابقه بازی را به تیم نساجی باخت و دربازی این فصل هم درقائمشهر با اشتباه محرز کمک داور نتیجه بازی را واگذار کرد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد، جدای از این اشتباه داور، بازیکن تیم نساجی که 100 درصد باید از زمین مسابقه اخراج می شد، داور کاملاً مدارا کرده بود و اشتباهات تأثیرگذاری در جریان بازی داشت.

شرایط زمین قائمشهر بدتر از قبل شد

نکونام، همچنین با بیان اینکه واقعاً بازی کردن در چمن مصنوعی خیلی سخت است و بدتر از آن هم این هست که شرایط چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بدتر از گذشته شده است، گفت، واقعاً متأسفم از این شرایط و نمی دانم چرا مسئولان مازندران برای تیم نساجی که تنها کننده فوتبال این استان وحتی شمال کشور هست، اقدام عملی نمی کنند.

وی، اضافه کرد: همه تیم ها از بازی کردن دراین ورزشگاه به شدت گلایه دارند، حتی تیم نساجی هم ازاین شرایط کم ضرر نکرده، امیداورم مسئولان مازندران تا دیر نشده فکری به حال تیم نساجی و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بکنند.

کمیته داوران در چینش تیم داوری دقت کند

سرمربی تیم نساجی مازندران، در بخش دیگری خطاب به رئیس دپارتمان داوری سازمان لیگ فوتبال هم گفت، واقعاً کمک داور در حد مسابقه سنگینی مثل نساجی و فولاد وحتی بازی های این حد لیگ برتر نبود.

نکونام اضافه کرد: اگر این داور که پس از بازبینی کامل صحنه های داوری، شکایت خواهیم کرد وانتظار برخورد از این کمک داور را هم داریم.

وی، اضافه کرد، که دپارتمان داوری باید در چینش تیم داوری که در حد و میزان های لیگ برتر و بازی های مهم هست، بیشتر دقت کند تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

وی ادامه داد، متأسفانه 3 امتیاز را در قائمشهر به خاطر کمک داور جا گذاشتیم و می توانستیم حداقل با امتیاز به اهواز برگردیم که این چنین نشد

به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست وسوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جمعه شب در دیدار با میزبانش نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

شاگردان جواد نکونام درتیم فولاد خوزستان با قبول چهارمین باخت این فصل خود با انجام 20 مسابقه وکسب 30 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند. نساجی مازندران هم با کسب 3 امتیاز ارزشمند این هفته 22 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 699

به "کمک داور عامل شکست فولاد، شرایط زمین ورزشگاه قائمشهر بدتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک داور عامل شکست فولاد، شرایط زمین ورزشگاه قائمشهر بدتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید