گل محمدی: فقط به مأموریتی که داریم فکر می کنیم، بیرانوند تا 11 تیر با پرسپولیس قرارداد دارد

به گزارش پری بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما یک مأموریت داریم که به آن فکر می کنیم و به اینکه رقبا چه کاری انجام می دهند، کاری نداریم.

گل محمدی: فقط به مأموریتی که داریم فکر می کنیم، بیرانوند تا 11 تیر با پرسپولیس قرارداد دارد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از رجحان 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان گفت: به هواداران که جایشان در ورزشگاه خالی بود تبریک می گویم و این برد را از طرف خودم و همه کادر فنی به محمد انصاری تقدیم می کنیم. همه دوست داشتیم کنارمان باشد اما متاسفانه به دلیل مصدومیت کنارمان نبود. نیمه اول نیمه خوبی بود و توانستیم گل بزنیم و موقعیت های خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم پیکان انتحاری بازی کرد و با حملات و توپ های بلند سعی داشت زود به دروازه ما برسد. توپ های دوم و سوم می توانست تعیین کننده باشد. گل دوم را خیلی به موقع زدیم و بعد از آن بچه ها توانستند بازی را کنترل کنند و گل سوم را هم به ثمر رساندیم. جا دارد از بچه ها تشکر کنم. بعد از 100 روز دور بودن از مسابقه شرایط سختی را تحمل کردند. به تک تک آنها خسته نباشید و خدا قوت می گویم. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

گل محمدی در مورد شرایط وحید امیری و عملکرد خوب مهدی عبدی شرح داد: امیری به دلیل کشیدگی عضله چند هفته ای دور از میادین است. این چیزی است که پزشک تیم گفت. مهدی عبدی هم تلاش کرد و گل های زیبایی زد. او جوان است ولی باید تلاش بیشتری کند، چون می تواند بازیکن بهتری باشد. امیدوارم گل هایی که زد باعث غرورش نشود. عبدی تمرینات خوبی با ما داشت و امروز هم عملکرد خوبی از خود نشان داد.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد رقبای تیم پرسپولیس گفت: به بازیکنانم گفتم فکر اینکه تیم های رقیب ما چه کردند را از سرشان بیرون کنند. ما یک مأموریت داریم که بردن بازی بعدمان است. از فردا به فکر بازی با شاهین هستیم، آنها هم مثل پیکان پر تلاش هستند. این تیم ها در شرایطی نیستند که راحت امتیاز از دست دهند. من تیم پیکان را خیلی خوب دیدیم و عملکرد فنی که دیدم با جایگاه آنها همخوانی نداشت.

وی در مورد شرایط علیرضا بیرانوند گفت: این سوال را زیاد از من می پرسند، ولی من زیاد از شرایط بیرانوند اطلاع ندارم. بیرانوند تا 11 تیرماه با ما قرارداد دارد و تا روزی که با ما قرارداد داشته باشد از او استفاده می کنیم.

گل محمدی درباره قضاوت بازی امشب عنوان کرد: جا دارد از زاهدی فرد هم تشکر کنم که خیلی خوب بازی را مدیریت کرد. داوران هم مثل ما چند ماه دور از بازی ها بودند ولی تبریک می گویم که خیلی خوب بازی را مدیریت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 90

به "گل محمدی: فقط به مأموریتی که داریم فکر می کنیم، بیرانوند تا 11 تیر با پرسپولیس قرارداد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: فقط به مأموریتی که داریم فکر می کنیم، بیرانوند تا 11 تیر با پرسپولیس قرارداد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید