گوشی ریلمی 7 Pro به روزرسانی شد

به گزارش پری بلاگ، برند چینی ریلمی در سپتامبر جزئیات ریلمی UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 را ارائه داد و نقشه راه دسترسی زودرس را با فهرست تلفن های هوشمند واجد شرایط دریافت جدیدترین نسخه اندروید سفارشی معرفی کرد. X50 Pro 5G و Narzo 20 قبلاً ریلمی UI 2.0 را دریافت کرده اند.

گوشی ریلمی 7 Pro به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امروز ریلمی 7 Pro به آن ها ملحق می شود، زیرا این شرکت برنامه دسترسی زودرس را برای تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون 720G باز کرده است.

علاقه مندان می توانند با رفتن به منوی تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار در ریلمی 7 Pro خود، با لمس نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کرده و سپس روی نسخه آزمایشی ضربه بزنند و اطلاعات لازم را ارسال کنند. به روز رسانی به زودی پس از ارسال جزئیات روی دستگاه شما انجام می شود، اما توجه داشته باشید که اسلات های محدودی در دسترس است، بنابراین اگر نمی توانید منتظر بمانید تا طعم ریلمی UI 2.0 را بچشید، عجله کنید.

ریلمی UI 2.0 برای 7 Pro نسخه سیستم عامل RMX2170-11-C.09 را به همراه دارد و نیاز به بارگیری سنگین حدود 3.6 گیگابایت دارد. اما به یاد داشته باشید که این ممکن است به اندازه ساخت نهایی پایدار نباشد، بنابراین بهتر است از آن در دستگاه های اصلی جلوگیری شود.

تلفن های هوشمند بعدی که برای دسترسی زود هنگام ریلمی UI 2.0 در دسترس هستند، ریلمی 6 Pro، 7، Narzo 20 Pro و X2 Pro هستند. ریلمی ماه آینده برنامه دسترسی زودهنگام را برای آن ها باز می کند و در ژانویه 2021 شش تلفن هوشمند دیگر نیز وارد برنامه می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 338

به "گوشی ریلمی 7 Pro به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی 7 Pro به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید