آمریکا در کدام مرحله ساخت واکسن کروناست؟

به گزارش پری بلاگ، بنابر اعلام شرکت داروسازی آسترازنکا، 30 هزار بزرگسال 18 سال به بالا از نژادها و گروه های جغرافیایی مختلف که از شرایط جسمی سالم برخوردارند یا به بیماری هایی از قبیل ایدز مبتلا هستند اما شرایط پایداری دارند و در معرض ابتلا به بیماری کووید-19 هستند، ثبت نام نموده اند.

آمریکا در کدام مرحله ساخت واکسن کروناست؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

شرکت داروسازی انگلیسیِ آسترازنکا از شروع فاز سوم آزمایش واکسن کروناویروس در آمریکا اطلاع داد.

به گزارش ایسنا، شرکت داروسازی آسترازنکا اعلام نمود: فاز سوم آزمایش واکسن کروناویروس در آمریکا شروع شده و این واکسن، سومین واکسن کووید-19 است که در مراحل پایانی آزمایشات قرار گرفته است.

این واکسن با همکاری محققان دانشگاه آکسفورد فراوری شده و مورد حمایت دولت فدرال آمریکاست.

بنابر اعلام شرکت داروسازی آسترازنکا، 30 هزار بزرگسال 18 سال به بالا از نژادها و گروه های جغرافیایی مختلف که از شرایط جسمی سالم برخوردارند یا به بیماری هایی از قبیل ایدز مبتلا هستند اما شرایط پایداری دارند و در معرض ابتلا به بیماری کووید-19 هستند، ثبت نام نموده اند.

گفته شده شرکت نمایندگان در این آزمایشات دو دوز از واکسن فعال یا شبه واکسن را در فاصله چهار هفته از یکدیگر دریافت می نمایند. در حال حاضر، مرحله سوم آزمایشات واکسن آسترازنکا در انگلیس، برزیل و آفریقای جنوبی در حال اجرا است. همچنین برنامه ریزی هایی برای انجام آزمایشات در ژاپن و روسیه اجرا شده است.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، این شرکت داروسازی اعلام نموده هدف آن است که از بیش از 50 هزار داوطلب در سراسر دنیا از جمله 30 هزار نفر در آمریکا همچنین شرکت نمایندگانی از آمریکای لاتین، آسیا، اروپا و آفریقا ثبت نام به عمل آید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 186

به "آمریکا در کدام مرحله ساخت واکسن کروناست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در کدام مرحله ساخت واکسن کروناست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید