تور ارزان برزیل: برزیل؛ سلسائو بعد از 20 سال قهرمانی می خواهد

به گزارش پری بلاگ، برزیل که با قاطعیت به عنوان تیم نخست به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد فرصت دارد که پس از 20 سال دوباره قهرمانی در این بازی ها را تجربه کند.

تور ارزان برزیل: برزیل؛ سلسائو بعد از 20 سال قهرمانی می خواهد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، برزیل خیلی زود توانست جواز حضور در جام دنیای 2022 قطر را به دست بیاورد. سلسائو در شرایطی که تیم های بزرگ آمریکای جنوبی غیر از آرژانتین فراز و نشیب زیادی داشتند به راحتی مسافر قطر شد. میزبان دو دوره قبل جام دنیای به بدترین شکل ممکن از آن رقابت ها کنار رفت و شکست سنگین 7 بر یک را برابر آلمان تحمل کرد تا چهارم گردد.

تیم ملی فوتبال برزیل در دوره قبل جام دنیای یعنی 2018 روسیه توانست با 7 امتیاز از مرحله گروهی به دور حذفی راه یابد و با فزونی برابر مکزیک به جمع 8 تیم پایانی رسید ولی در آن مرحله برابر بلژیک بازنده شد و از رسیدن به مراحل پایانی بازماند. با این حال برزیل نسبت به چهار سال گذشته تیم بهتری شده و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت هاست. پرافتخارترین تیم دنیا فرصت دارد که با درخشش نیمار در خط حمله خود بعد از 4 دوره ناکامی، قهرمانی دیگری در جام دنیای به دست بیاورد.

با این حال مشکل کنونی اصلی برزیل نبود یک مهاجم خوب در کنار نیمار است. پس از این که تیته به عنوان سرمربی برزیل انتخاب شد، گابریل ژسوس را به عنوان مهاجم شماره 9 خود برگزید. این مهاجم پس از فتح المپیک برزیل به همراه نیمار، خط حمله سلسائو را تشکیل دادند. او در مرحله مقدماتی جام دنیای توانست بدرخشد، هفت گل بزند و پنج پاس گل بدهد ولی در روسیه عملکرد ضعیفی داشت و گل نزد. برزیل همواره مهاجمان خوب زیادی در ترکیب خود داشته است. زوج به به تو و روماریو در جام دنیای آمریکا از یاد نمی رود. با این حال ژسوس در روسیه در حد انتظار ظاهر نشد و آمار ناامید کننده ای بر جای گذاشت. برای نخستین بار در تاریخ جام دنیای یک مهاجم برزیلی نتوانست گلزنی کند. باید دید تیته برای خط حمله خود در جام دنیای چه تدابیری در سر دارد. نفراتی چون روبرتو فیرمینو، ریچارلیسون، گابریل باربوسا و وینیسیوس جونیور نفراتی هستند که می توانند در کنار نیمار به میدان بروند.

برزیل در کوپا آمه ریکا 2021 میزبان بازی ها بود و توانست به ملاقات نهایی نیز راه یابد و امیدوار بود که برای دومین بار پیاپی قهرمانی را به دست بیاورد ولی با یک گل برابر آرژانتین، رقیب دیرینه خود بازنده شد تا نایب قهرمان گردد. از آن موقع تا به امروز برزیل بدون شکست بوده است ولی چیزی از تلخی باخت در فینال کوپا آن هم برابر آرژانتین کم ننموده است.

برزیل در انتخابی جام دنیای 2022 بسیار خوب ظاهر شده است و در 15 ملاقات به 12 برد و 3 مساوی رسیده است و بدون باخت توانست به جام دنیای راه یابد. دو ملاقات بعدی این تیم نیز کاملا تشریفاتی است و تاثیری در سرنوشت سلسائو ندارد. برنامه دو ملاقات پایانی برزیل به توضیح زیر است:

برزیل - شیلی/ پنجشنبه 4 فروردین 1401

بولیوی - برزیل/ سه شنبه 9 فروردین 1401

البته با رای فیفا قرار است ملاقات آرژانتین و برزیل نیز که نیمه تمام مانده بود در ادامه برگزار گردد که این ملاقات نیز برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی دارد.

ستاره

نیمار مهاجم پرحاشیه پاری سن ژرمن امید اول کشورش در این دوره جام دنیای است. مردم برزیل زمانی که او ملاقات برابر آلمان را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد اشک ریختند و سپس تلخ ترین شکست تاریخشان به ثبت رسید. نیمار بعد از درخشش در بارسلونا و کسب سه گانه، با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا آن موقع گرانترین انتقال تاریخ رقم بخورد. بازیکن برزیلی که دوران درخشانی در بارسا داشت تصمیم گرفت از زیر سایه مسی درآید و ستاره اول تیمش باشد. او حالا بار دیگر با لیونل مسی هم تیمی شده و در کنار کیلیان ام باپه یکی از خطرناک ترین خطوط خط حمله فوتبال اروپا را در اختیار دارند. در تالار افتخارات نیمار، نبود جام دنیای و توپ طلا حس می گردد و مهاجم برزیلی به خوبی می داند راه رسیدن به توپ طلا قهرمانی در جام دنیای است و چه بسا او بتواند همانند قهرمانی در المپیک ریو، این بار با تیم ملی برزیل افتخار بزرگ را به دست بیاورد.

نیمار تا به امروز 70 گل ملی در کارنامه خود دارد و 7 گل تا رسیدن به رکورد پله فاصله دارد و دیر یا زود به این رکورد خواهد رسید و فزونین گلزن برزیلی تاریخ لقب خواهد گرفت.

سرمربی

سرمربی برزیلی پس از ناکامی کشورش در کوپا آمه ریکا جانشین دونگا شد. تیته نخستین حضورش را در نیمکت تیم ملی تجربه کرد و تا به امروز نتایج خوبی با برزیل کسب نموده است. او توانست با برزیل به یک چهارم نهایی جام دنیای روسیه برسد و به خوبی می داند که انتظارها از او بالا رفته است. تیته از سال 2016 راهنمایی تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده دارد. این مربی باتجربه گفت که بعد از جام دنیای 2022 از راهنمایی سلسائو کنار خواهد رفت. تیته با تیم ملی فوتبال برزیل توانست عنوان قهرمانی را در کوپا آمه ریکا 2019 به دست آورد.

تیم ملی برزیل در یک نگاه:

افتخارات: پنج قهرمانی در سال های 1958، 1962، 1970 و 2002

برترین گلزن: پله (77)

بیشترین بازی: کافو (142)

نحوه صعود: تیم اول منطقه آمریکای جنوبی

عملکرد دوره قبل: حذف در یک چهارم نهایی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 998

به "تور ارزان برزیل: برزیل؛ سلسائو بعد از 20 سال قهرمانی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: برزیل؛ سلسائو بعد از 20 سال قهرمانی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید