ارتقای رایگان فاینال فانتزی 7 به PS5 برای مشترکان پلی استیشن پلاس ممکن شد

به گزارش پری بلاگ، چند ماه پیش زمانی که بازسازی فاینال فانتزی 7 در میان بازی های سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس نهاده شد، در ابتدا باعث خشنودی بسیاری شد اما پس از آنکه اسکوئر انیکس اعلام نمود که این نسخه قابلیت ارتقا رایگان به نسخه پلی استیشن 5 و دریافت بسته الحاقی Intergrade را ندارد، هواداران از این تصمیم عجیب اسکوئر انیکس و سونی به شدت انتقاد کردند. پس از گذر چند ماه، اکنون اسکوئر انیکس به صورت رسمی اعلام نموده که از این پس افرادی که بازی را به وسیله سرویس پلاس دریافت نموده اند، می توانند آپدیت رایگان نسخه پلی استیشن 5 را دریافت و بسته الحاقی پولی بازی را با هزینه ای کمتر خریداری نمایند.

ارتقای رایگان فاینال فانتزی 7 به PS5 برای مشترکان پلی استیشن پلاس ممکن شد

این تصمیم قرار است از چهارشنبه اجرا گردد. نکته مثبت دیگر این است که بسته الحاقی بازسازی فاینال فانتزی 7 که مأموریت ویژه ای را به بازی اضافه می نماید و در آن می توانید کنترل شخصیت یوفی را هم بر عهده بگیرید، در حال حاضر برای مدت کوتاهی با تخفیف 25 درصدی قابل خریداری است.

بسته الحاقی Intergrade و به صورت کلی نسخه نسل نهمی بازسازی بازی فاینال فانتزی 7 با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و هواداران روبرو شد و اگر تا به امروز آن را تجربه نکرده اید، این می تواند فرصت خوبی باشد که آن را برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 تهیه کنید. به هر حال، داستان این بسته الحاقی در قسمت های بعدی بازسازی فاینال فانتزی تأثیرگذار خواهد بود.

اگرچه امکان آپدیت رایگان بازی برای دارندگان بازی به وسیله پلی استیشن پلاس خبر مسرور نماینده ای است اما هنوز برخی از هواداران از تصمیم ابتدایی اسکوئر انیکس و سونی پیرو این بازی دلخور هستند زیرا وقتی در زمان آمدن این بازی به سرویس پلی استیشن پلاس اعلام شد که امکان آپدیت رایگان آن به نسخه نسل نهمی وجود ندارد، بسیاری از هواداران قید اضافه کردن آن را به وسیله پلی استیشن پلاس زدند و آن را به صورت کامل خریداری کردند. این در شرایطی است که اسکوئر انیکس فقط چند ماه این اتفاق را به تأخیر انداخته بود و احتمالاً از همان ابتدا تصمیم به چنین کاری داشته است.

چند روز پیش هم در جریان مراسم گیم اواردز 2021 بالاخره بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوترهای شخصی معرفی گردید و این نسخه چند روز پیش در فروشگاه اپیک گیمز به انتشار رسید و قرار است در آینده در استیم هم منتشر گردد تا به این ترتیب دوستدارانی که با کامپیوترهای شخصی بازی می نمایند، بتوانند این اثر نقش آفرینی ژاپنی محبوب را تجربه نمایند.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 927

به "ارتقای رایگان فاینال فانتزی 7 به PS5 برای مشترکان پلی استیشن پلاس ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای رایگان فاینال فانتزی 7 به PS5 برای مشترکان پلی استیشن پلاس ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید