تاریخ انتشار بازی Alone in the Dark مشخص شد؛ تریلر آن را تماشا کنید

به گزارش پری بلاگ، کمپانی THQ Nordic و استودیوی Pieces Interactive به تازگی از تاریخ انتشار ریبوت تنها در تاریکی (Alone in the Dark) برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

تاریخ انتشار بازی Alone in the Dark مشخص شد؛ تریلر آن را تماشا کنید

داستان این بازی که با الهام از فیلم Angel Heart 1987 و سریال Twin Peaks ساخته شده، در دهه 1920 اتفاق می افتد و در آن بازپرسی به نام ادوارد کارنبی (Edward Carnby) با بازی دیوید هاربر با امیلی هارت وود (Emily Hartwood) با نقش آفرینی جودی کومر برای یافتن عموی گم شده اش تلاش می کند. این دو به عمارت Derceto Manor در نزدیکی نیواورلئان می روند و اوضاع به سرعت شروع به خراب شدن می کند. همراه با اتفاقات عجیب، هیولاهایی نیز ظاهر می شوند که نیاز به مقابله دارند.

البته از آنجایی که این یک بازی وحشت بقا است، گلوله های محدودی دارید و در صورت لزوم باید از سلاح های سرد نیز استفاده کنید. امیلی و ادوارد هر دو قابل بازی هستند و چشم اندازی منحصربه فرد از داستان ارائه می دهند. شخصیت های بازی همچنین به هر یک از قهرمان ها واکنش های متفاوتی نشان می دهند و این مقداری به ارزش تکرار بازی می افزاید.

میکائیل هدبرگ (Mikael Hedberg) که روی سری محبوب Amnesia و بازی SOMA کار کرده است، به عنوان کارگردان این بازی نو می گوید:

گفتنی است که اولین نسخه از این سری یعنی Alone in the Dark (1992) در واقع یکی از اولین بازی های ژانر ترس و بقا بود که دو قهرمان قابل بازی را معرفی کرد. از منظر روایی، بسیار هیجان انگیز است داستان را از نگاه شخصیت های مختلف بررسی کنید و امیلی و ادوارد نیز روابط متفاوتی با عناصر داستان دارند.

در حالی که ادوارد بیشتر یک بازپرس اجیر شده است که گام به گام درک می کند که رمز و راز Derceto چگونه با او مرتبط است، امیلی ارتباط شخصی تری با داستان دارد زیرا نیاز دارد تا عموی خود را پیدا کند و با مصیبت عجیبی به نام نفرین هارت وود کنار بیاید. همه این ها در کات سین هایی که بازیکن می بیند و در واکنش های شخصیت های مختلفی که با آن ها ملاقات می کنید، منعکس می شود. علاوه بر این، بازیکن می تواند مراحل و بخش هایی از عمارت را بسته به قهرمان انتخابی ببیند.

موسیقی متن بازی از طریق آرنی برگر زویگا (Arni Bergur Zoega) و با الهام از آهنگ های ساخته شده از طریق افسانه سبک Dark Jazz یعنی جیسون کوهن (Jason Kohnen) ایجاد شده است. طبق گفته کمپانی سازنده، همانطور که می دانید، Alone in the Dark در واقع یکی از سری های محبوب ژانر ترس و بقا محسوب شده و بیشتر قوانین و المان های اصلی این ژانر را ایجاد کرده است. ساخت نسخه نو با الهام از اولین نسخه چیزی است که ریبوت ما را به عنوان یک نامه عاشقانه به نسخه اصلی جالب و منحصربه فرد می کند. از طرفی در حالی که بسکمک از بازی های دیگر بیشتر به بخش ترس می پردازند، استودیوی سازنده بیشتر خود را در ژانر وحشت روان شناختی می بیند.

در حالی که سازنده با عناصر و شخصیت های بازی نخست سری حسابی سروکله خواهد زد و داستان ریبوت بسیار شبیه به نسخه اصلی شروع می شود، با این حال یک داستان منحصربه فرد وجود خواهد داشت که بازیکنان را به مکان های نوی می برد. اگر داستان نسخه اول را به خاطر بیاورید، نکات و ارجاعات زیادی پیدا خواهید کرد، اما بازیکنان نو بدون نیاز به دانش قبلی از داستان لذت خواهند برد.

با توجه به اینکه بازسازی های اخیر رزیدنت اویل روی این ریبوت تأثیرگذار بوده و با توجه به اینکه نسخه اول تنها در تاریکی خود روی اولین نسخه های سری ترسناک محبوب کپ کام تاثیر گذاشته است، این موضوع احتمالا روی تیم سازنده تاثیراتی داشته است. ناشر بازی می گوید:

میکائیل هدبرگ در مورد مضامین اصلی داستان بازی گفت:

در نهایت گفتنی است که تعداد کارمندان Pieces Interactive کمی بیشتر از 30 نفر است. بنابراین سازندگان برای کات سین ها و موارد مربوط به انمیمیشن و چهره از استودیوهای خارجی نظیر Metricminds در فرانکفورت و Gate21 در سارایوو کمک دریافت کرده اند. هر دو استودیو بخشی از کمپانی THQ Nordic هستند.

ریبوت Alone in the Dark در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی با قیمت 59.99 دلار منتشر خواهد شد. یک دموی قابل تجربه نیز هم اکنون روی پلتفرم های ذکر شده عرضه شده است. پیش خرید بازی به صورت دیجیتالی هم اکنون در دسترس و عرضه نسخه کالکتورز بازی نیز در دست بررسی است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1244

به "تاریخ انتشار بازی Alone in the Dark مشخص شد؛ تریلر آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی Alone in the Dark مشخص شد؛ تریلر آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید