اسماعیلی: توافق بد می تواند دست و پای دولت تازه را در برطرف مسائل مردم ببندد

به گزارش پری بلاگ، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: توافق بد می تواند دست و پای دولت نو که عزم جدی در برطرف مسائل مردم دارد را ببندد.

اسماعیلی: توافق بد می تواند دست و پای دولت تازه را در برطرف مسائل مردم ببندد

سجاد اسماعیلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: مجلس و قوه قضاییه با دقت کار دولت را در این روز های پایانی پیگیری و آنالیز نمایند. یادمان نرفته دولت چطور ظرفیت های این مملکت را در 8 سال مسئولیت خود نابود کرد.

وی با بیان اینکه لبخند و لفاظی اقای روحانی در مواجهه با رئیس جمهور منتخب و رییس تازه قوه قضاییه نباید باعث غفلت جریان انقلاب در کشور گردد، اضافه نمود: ناکارآمدی امروز این دولت، نتیجه بی توجهی به توان و ظرفیت های داخلی و اعتماد کردن به دشمنان قسم خورده نظام و بی اعتمادی و بی توجهی به دلسوزان نظام است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه حواس جریان دانشجویی کشور نباید به مسائل حاشیه ای پرت گردد، گفت: قطع برق در عین اینکه یک مساله جدی است، اما می تواند پوششی باشد برای آخرین اقدامات پنهانی دولت باشد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به بی فایده بودن مذاکرات وین اشاره نمود و اضافه نمود: مسئله مذاکرات، مسئله میزان اورانیوم غنی شده و تعداد سانتریفیوژ و حتی خیال و توهم ساخت بمب اتم ایران، که آمریکایی ها سردست گرفتند، نیست. مسئله این است که ایران کشوری آزاد و آزاده است که ظلم و تظلم را توامان نمی پذیرد و این در حالی است که کشور های اروپایی، بخوانید امریکا، دنبال سلطه بر همه کشور ها هستند و موجودیتی برای مستقلین از هژمونی متصور خود، قائل نیستند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، گفت: تعارض منافع در مذاکره ایران و کشور های اروپایی و رژیم مستکبر آمریکا به حدی جدی و عمیق است که عملا رسیدن به هر گونه توافق بین ایران و کشور های مذکور را غیرممکن می نماید، مگر این که هر کدام از طرفین از مواضعشان کوتاه بیایند.

وی اعلام کرد: توافق بد می تواند دست و پای دولت تازه را که عزم جدی در برطرف مسائل مردم را دارد، ببندد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 737

به "اسماعیلی: توافق بد می تواند دست و پای دولت تازه را در برطرف مسائل مردم ببندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: توافق بد می تواند دست و پای دولت تازه را در برطرف مسائل مردم ببندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید