امامی راهی ملاقات نیمه نهایی شد، ملاقات با کایل داک آمریکایی برای رسیدن به فینال

به گزارش پری بلاگ، یونس امامی به ملاقات نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در صربستان رسید.

امامی راهی ملاقات نیمه نهایی شد، ملاقات با کایل داک آمریکایی برای رسیدن به فینال

روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا از ساعت 13 امروز (آدینه) و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان 57، 74 و 92 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان شروع شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مقابل و آرمان آندروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 4 توران بایراموف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله به مصاف کایل داک قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا می رود.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 2 احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان می رود.

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 مغلوب وان هو زو از چین شد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1131

به "امامی راهی ملاقات نیمه نهایی شد، ملاقات با کایل داک آمریکایی برای رسیدن به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی راهی ملاقات نیمه نهایی شد، ملاقات با کایل داک آمریکایی برای رسیدن به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید