انگشت نگاری سفارت کانادا

به گزارش پری بلاگ، شاید روزهای زیادی با خود کلنجار بروید که آیا می گردد رفت یا اصلا بعد از این همه مدت وضع بهتر می گردد؟

انگشت نگاری سفارت کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

آیا می توان درپس این همه نا امیدی به فکر امیدی بود؟

آیا این ماندن ها برای من و یا اطرافیانم چیزی دربرمی گیرد؟و تمامی اینگونه سوال ها که جوابشان واقعا دیگر معلوم نیست. اگر تمایل دارید بدانید شرایط برای رفتن باید چگونه باشد و یا اینکه پاسپورت خود را گرفته و منتظر ویزا برای فرار از استرس های بی امان عده ای بی سواد از اطلاع مدیریت را دارید بیایید برای چند ثانیه بدانید چه کارهایی باید کرد و چیزهایی که احتیاج رفتنمان است را بدانیم. از این متن نگذریم چرا که شاید در سایت های زرد حالمان کمی عوض گردد ولی آیا این حال همیشگی است؛ شاید برای چند لحظه باشد ولی اصل صورت مسئله پابرجاست.

آن چه درمورد بیومتریک کانادا باید بدانید:

شما زمانی که می خواهید برای دریافت ویزا اقدام کنید باید بدانید کسانی که برای پناهندگی اقدام نمی نمایند باید حدود 14 تا 79 سال سن داشته باشند این قوانین را حتما باید در نظر داشته باشید.

تست تشخیص هویت:

شما زمانی که می خواهید وارد خاک کانادا شوید ابتدا باید اثر انگشت و چهره خود را در هر مکانی که برای انجامش رفته اید به صورت کاملا واضح و درست انجام دهید و در آنجا افسر ویزا شما را مورد بازرسی قرار می دهندکه مبادا اطلاعاتتان یکسان نباشد. پس حتما و حتما در اطلاعات خود خیلی دقیق باشید.

نحوه مشخص وقت انگشت نگاری کانادا

شما به دو روش می تواتید انگشت نگاری را انجام دهید:

  1. در داخل کانادا می باشد و اطلاعاتی که موجود است اما دیگر این کار را انجام نمی دهند چون ویزای شما را قبل از آن حتما گرفته اند.
  2. کشورهای اطراف ایران : عربستان، ترکیه، ارمنستان، عراق، گرجستان شما با مراجعه به این آدرس ها می توانید با مشخص وقت قبلی برای انجام امور اداری خود مراجعه کنید.

هزینه انگشت نگاری کانادا

شما باید بدانید که بعد انجام چند دقیقه ای ثبت اطلاعات خود باید هزینه ای برای انگشت نگاری نیز پرداخت کنید. اگر اطلاعاتتان ثبت نشده باشد شما باید برای آن هم هزینه ای پرداخت کنید و هزینه برای هر نفر 85 دلار کانادا و برای هر خانواده 170 دلار می گردد و سوای این هزینه های اصلی، شما باید هزینه های سرویس دهی نیز پرداخت کنید که شامل این موارد می گردد:

  • آنالیز این موضوع که تقاضای شما کامل شده است؛شامل ارسال پرونده اپلای شما به مرکز ویزا، فرستادن پاسپورت ها و مراقبت از اسناد در این فرایند و پیگیری های مربوط به اپلای افراد که به صورت آنلاین ثبت شده اند و توسط اداره ویزا انجام می گردد.

پس از انجام این مراحل عکس و انگشت نگاری که توسط کارمند انجا انجام می گردد شاید برایتان مهم باشد که تا چه زمان انجام این کارها اعتبار دارد:

  • اگر شما برای دانشجویى، کارى، توریستى و دیدار با اقوام اقدام مى کنید، 10 سال اعتبار دارد و هر 10 سال احتیاج است که اطلاعات خود را دوباره بروزرسانی کنید خیالتان از این بابت هم راحت باشد.

  • ولی اگر برای اقامت دائم باشد باید بر اساس IRCC شما از ابتدا تمام مراحل را انجام بدهید حتی اگر ویزای دانشجویی و کاری و دیدار با اقوام درجه یک و یا توریستی باشد.

حریم خصوصی کانادا

شاید برایتان جالب باشد که تمام آن اطلاعات شخصی شما را چه می نمایند؛ پس بدانید برای سیستم بیومتریک کانادا ارسال می گردد و بعد از ان زمانی که این اطلاعات انتقال یافت تمام اطلاعات شخصی کامل حذف می شوند.

مرحله بعد پیکاپ ویزا می باشد که می توانید در مقاله های بعد مطالعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی خبرنگاران با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید و یا از مشاوره آنلاین رایگان خبرنگاران بهره مند شوید.

منبع: اینترنت
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 207

به "انگشت نگاری سفارت کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "انگشت نگاری سفارت کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگشت نگاری سفارت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید