ویزای کانادا: سؤالات متداول درباره ویزای کانادا

به گزارش پری بلاگ، ویزای مولتی کانادا با ویزای 5 ساله چه تفاوتی می نماید؟ چگونه می توان برای دریافت ویزای تضمینی کانادا اقدام کرد؟ یا با ویزای توریستی کانادا می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد؟ در ادامه سؤالات متداول ویزای کانادا را پاسخ می دهیم.

ویزای کانادا: سؤالات متداول درباره ویزای کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

سؤالات بسیاری برای درخواست نمایندگان وجود دارد که اطلاع از هر کدام متقاضیان را به دریافت ویزا نزدیک تر می نماید. این مطلب می تواند به افرادی که قصد ویزای کانادا را دارند و افرادی که برای ویزا اقدام نموده اند برای دریافت جواب سوال هایشان یاری کند.

سؤالات متداول ویزای کانادا

.

ویزای مولتی کانادا با ویزای 5 ساله چه تفاوتی می نماید؟

ویزاهای کانادا به طور معمول به صورت 5 ساله و چند بار ورود یا همان مولتی صادر می گردد. در واقع می توان ویزای 5 ساله را ویزا مولتی هم نامید و دارندگان آن می توانند تا زمان خاتمه اعتبار ویزا هر چند بار که می خواهند به کانادا سفر نمایند. البته نباید فراموش کنید که مدت اعتبار پاسپورت هم بر اعتبار ویزا تأثیر مستقیم دارد بدین صورت که اعتبار ویزای کانادا یک ماه قبل از تاریخ انقضای پاسپورت است از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام جهت دریافت ویزای کانادا اعتبار پاسپورت خود را تمدید کنید.

چگونه می توان برای دریافت ویزای تضمینی کانادا اقدام کرد؟

در واقع گزینه ای به نام ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد. چرا که حتی در صورت کامل بودن مدارک هم این افسر سفارت است که تصمیم نهایی را در مورد صدور یا عدم صدور ویزای کانادا می گیرد.

اما واژه ویزای تضمینی به معنای اضافه کردن گزینه دعوت نامه به مدارک ویزای کانادا است که شانس و احتمال دریافت ویزای کانادا را برای متقاضیان تا حد زیادی بیشتر می نماید.

با ویزای توریستی کانادا می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد؟

اینکه آیا با ویزای توریستی می توان اقامت دائم کانادا را دریافت کرد از سؤالات متداول ویزای کانادا است. اما جواب این سؤال قطعاً خیر است. دارندگان ویزای توریستی کانادا تنها تا زمان اعتبار مدت ویزا اجازه اقامت در این کشور را دارند و پس از اتمام تاریخ ویزا بایستی خاک این کشور را ترک نمایند. ضروری است به این موضوع اشاره کنیم که برای دریافت اقامت کانادا می توان از راه تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، پیوست به همسر و … اقدام کرد.

ارائه مدارک تقلبی برای دریافت ویزای کانادا چه عواقبی را در پی دارد؟

تهیه و ارائه مدارک به صورت کامل و دقیق از مراحل بسیار مهم در دریافت ویزای کانادا هستند چرا که افسر سفارت با آنالیز مدارک درباره صدور یا عدم صدور ویزای کانادا تصمیم گیری می نماید. از آنجا که صحت تمامی مدارک استعلام می گردد، بنابراین جدا از ارائه مدارک جعلی به سفارت خودداری کنید. رد شدن درخواست متقاضی و محروم شدن متقاضی به مدت 5 سال یا در بعضی از موارد مادام العمر از ورود به کانادا از عواقب ارائه مدرک جعلی یا تقلبی به سفارت کانادا هستند.

فرایند درخئاست ویزای کانادا چه مدت زمان می برد؟

تهیه و ترجمه مدارک، پر کردن فرم وقت سفارت، بارگذاری مدارک در وب سایت سفارت، معین وقت انگشت نگاری، حضور در سفارت جهت انگشت نگاری و پیکاپ پاسپورت از فرایند های دریافت ویزای کانادا هستند.

طبق اعلام سفارت کانادا جواب ویزا پس از انگشت نگاری از 2 هفته تا 2 ماه کاری تعیین می گردد. البته این مسئله کاملاً به اوضاع و شرایط اجتماعی، سیاسی و … بستگی دارد. در بعضی از موارد نتیجه ویزا زودتر و در بعضی شرایط هم بیش از 2 ماه به طول می انجامد. از این رو به طور دقیق و صدر درصدی نمی توان زمان تعیینی را جهت فرایند درخواست ویزای کانادا تعیین کرد.

هزینه دریافت ویزای کانادا چقدر است؟

قیمت ویزای کانادا هم در میان فهرست سؤالات متداول ویزای کانادا قرار می گیرد. قیمت ویزای توریستی عادی 340 دلار، ویزای توریستی عادی افراد زیر 14 سال 270 دلار، سوپر ویزا 400 دلار، خدمات ویزای دانشجویی 550 دلار و دریافت وقت سفارت کانادا 15 دلار است. لازم به یادآوری ست که مبالغ گفته شده مربوط به قیمت ویزای کانادا در آژانس هواپیمایی خبرنگاران می باشد.

آیا در دوره کرونا می توان برای دریافت وقت سفارت کانادا اقدام کرد؟

شرایط دریافت ویزای کانادا در دوره کرونا تغییر ننموده است. اما سفارت کانادا به علت شیوع ویروس تا مدت ها فعالیت خود را تعلیق نموده و فقط در موارد خاص برای متقاضیان ویزا صادر می کرد. در حال حاضر اما افرادی که هر دو دوز واکسن های مورد تائید کانادا (فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، جانسون اند جانسون) را دریافت نموده باشند میتوانند جهت دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام نمایند.

برترین کشورها برای دریافت وقت سفارت کانادا کدام ها هستند؟

مقاصد ترکیه (استانبول، آنکارا)، ارمنستان (ایروان) و امارات (دبی و ابوظبی) به علت نزدیکی به ایران از برترین مقاصد جهت اقدام برای دریافت وقت سفارت کانادا هستند.

لازم به شرح است که انتخاب هر یک از مقاصد تأثیری در تسریع جواب دهی ویزا یا تصمیم افسر سفارت مبنی بر صدور یا عدم صدور ویزا ندارد؛ بنابراین می توانید هر یک از این مقاصد را جهت انگشت نگاری ویزای کانادا انتخاب کنید.

در صورت ریجکت شدن درخواست ویزای کانادا، باز هم می توان برای دریافت ویزا اقدام کرد؟

رد شدن درخواست ویزای کانادا پیش آمدی ست که ممکن است برای هر متقاضی اتفاق بیافتد. شما می توانید بعد برطرف نواقص هر زمانی که بخواهید برای ارسال مجدد مدارک اقدام کنید. به این نکته دقت کنید که زمان اقدام برای برطرف ریجکتی مهم نیست، بلکه کامل کردن مدارک و برطرف موارد ریجکتی دارای اهمیت زیادی می باشد.

بیشتر بخوانید …

ویزای کانادا و سوالات متداول درباره مراحل دریافت ویزا

7 حقیقت مهم درباره کانادا

مدت زمان صدور ویزای کانادا

انگشت نگاری ویزای کانادا یا بایومتریک کانادا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 790

به "ویزای کانادا: سؤالات متداول درباره ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: سؤالات متداول درباره ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید