اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت

به گزارش پری بلاگ، مک لارن یکی از شاخص ترین برند های صنعت بین المللی خودرو در حوزه توسعه محصولات اسپرت است. این بریتانیایی خاص در سال 1989 فعالیت خود را شروع کرد و به صورت محدود تحفه هایی مانند خودروی اف 1 را روانه بازار جهانی کرد.

اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت

به گزارش عصر ایران، اما جدیدترین خبر در رابطه با مک لارن به یک شاسی بلند مربوط می گردد که به هیچ عنوان با سوابق این خودروساز انگلیسی مطابقت ندارد! اینجا دقیقا حالتی مشابه زمانی که لامبورگینی یا استون مارتین اولین محصولات کلاس شاسی بلند خود را معرفی کردند، حس می گردد.

این تصاویر اکنون به عنوان رندر منتشر شده اند، اما سابقه قابل اعتماد نشر دهنده تصاویر و اعتباری که در این حوزه به دست آورده، موجب می گردد تا این رویداد در دنیای خودرو جدی گرفته گردد.

همانطور که مشاهده می کنید، کوشش شده تا زبان طراحی اختصاصی مک لارن در توسعه شاسی بلند آن نیز حفظ گردد؛ بنابراین چراغ های جلو با حالتی شبیه به چشم مار، اینجا حضور دارند. الگوی V برعکس از ابروی بالای چراغ تا ورود به سپر اصلی جلو نیز رعایت شده است.

در نمای جانبی خط شانه بسیار قدرتمند ترسیم شده و به زیبایی با گلگیر جلو آمیخته می گردد.

مسیر شیب سقف و فرم کوپه ستون آخر نیز توجهی به اصالت اسپرت برند مک لارن بوده است.

در قسمت عقب خودرو بازهم الگویی آشنا را مشاهده می کنیم. چراغ های اصلی این بخش، دیفیوز حجیم تیره و بال عقب کاملا وام دار خودرو های اسپرت مک لارن هستند.

از توجه به تصاویر تعیین می گردد که اولین شاسی بلند مک لارن یک الکتریکی خالص خواهد بود که قطعا تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک الکتریکی یکی از ویژگی هایش است. به عبارت دیگر هر محور موتور الکتریکی مجزای خود را دارد. البته اگر خیلی آرمانی به این مک لارن نگاه کنیم، شاید هر چرخ موتور الکتریکی اختصاصی خود را داشته باشد...

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1206

به "اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید