بازدید هوایی رئیس مجلس از سد خرسان 3

به گزارش پری بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سومین نظارت میدانی خود از استان چهارمحال و بختیاری از چاه های نفتی ساتع و ریگ و سد خرسان 3 بازدید کرد.

بازدید هوایی رئیس مجلس از سد خرسان 3

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدباقر قالیباف صبح امروز (چهارشنبه، 17 دی ماه) در جریان سومین نظارت میدانی خود از حوزه های انتخابیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری به صورت هوایی از چاه های نفتی ساتع و ریگ و سد خرسان 3 بازدید کرد.

در جریان این بازدید که به صورت هوایی انجام شد، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان میزان پیشرفت پروژه، مسائل و موانع اجرای احداث سد خرسان 3 قرار گرفت.

بر اساس این گزارش سد و نیروگاه خرسان 3 یکی از طرح های در حال اجرا در استان چهارمحال و بختیاری بوده که در بخش بالای رودخانه خرسان در فاصله 50 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان لردگان واقع شده است. این سد بتنی با ارتفاع 195 متر و مخزنی با حجم 1185 میلیون مترمکعب با هدف تولید انرژی برقابی در محل سد به میزان 1106 گیگاوات ساعت در سال و افزایش تولید انرژی برقابی در سدهای پایین دست، کنترل سیلاب و کاهش ابعاد سیستم های تخلیه سیلاب در سدهای پایین دست و توسعه گردشگری در منطقه احداث می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 421

به "بازدید هوایی رئیس مجلس از سد خرسان 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید هوایی رئیس مجلس از سد خرسان 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید