بدترین خبر برای استقلال و ستاره محبوبش؛ جدایی اجباری با پیشنهاد خارجی

به گزارش پری بلاگ، از امارات خبر می رسد که بدحسابی استقلال با نارضایتی باشگاه اماراتی همراه بوده و آنها قصد ندارند برای فصل آینده قائدی را در اختیار استقلال قرار دهند.

بدترین خبر برای استقلال و ستاره محبوبش؛ جدایی اجباری با پیشنهاد خارجی

به گزارش خبرنگاران آمار قائدی در این روزها فوق العاده است و در 8بازی اخیر پیروز به زدن 7گل شده است. او در مقاطعی از فصل افت نموده ولی در حال حاضر جزو آماده ترین مهاجمان لیگ برتر محسوب می گردد که در برترین زمان ممکن به دوران اوج برگشته است.

قائدی بعد از حضور در شباب الاهلی نتوانست انتظارات این باشگاه را برآورده کند و درنهایت به استقلال برگشت ولی درخشش دوباره در این تیم باعث شد تا باز هم بحث جدایی این بازیکن از جمع آبی ها مطرح گردد. مهم ترین چالش باشگاه استقلال برای حفظ این بازیکن، بدقولی مدیران در پرداخت طلب باشگاه شباب است.

از امارات خبر می رسد که بدحسابی استقلال با نارضایتی باشگاه اماراتی همراه بوده و آنها قصد ندارند برای فصل آینده این بازیکن را در اختیار استقلال قرار دهند. شباب الاهلی حتی مدتی پیش قصد داشت از استقلال شکایت کند ولی قائدی مانع این اقدام اماراتی ها شد تا برای استقلال زمان بخرد.

یکی از تیم هایی که تمایل به جذب قائدی دارد، اتحاد کلبا تیم تحت راهنمایی فرهاد مجیدی است ولی مسئله مهم اینجاست که قائدی بازی در استقلال را دوست دارد و به نزدیکانش گفته که نمی خواهد فوتبال ایران را ترک کند، خصوصا که جام ملت های آسیا هم نزدیک است و قائدی امید دارد با دعوت شدن به تیم ملی در این تورنمنت بازی کند. استقلال مسئله ای بابت دستمزد قائدی برای فصل آینده ندارد ولی مسئله مهم، راضی کردن باشگاه اماراتی است؛ موضوعی که ممکن است برای استقلال یک دردسر بزرگ باشد. این در حالی است که از دست دادن قائدی اتفاق خوبی برای استقلال و هوادارانش نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1221

به "بدترین خبر برای استقلال و ستاره محبوبش؛ جدایی اجباری با پیشنهاد خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین خبر برای استقلال و ستاره محبوبش؛ جدایی اجباری با پیشنهاد خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید