تور دبی: مدیریت تیم های بزرگ کاراته دشواراست، هروی کار سختی در امارات دارد

به گزارش پری بلاگ، علیرضا کتیرایی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: روز گذشته تمامی مبارزات صورت گرفته در رقابتهای انتخابی تیم ملی را از نزدیک دیدن کردم. واقعاً مسابقات سطح بالایی بود و ترکیبی از جوانی و تجربه در مسابقات قهرمانی دنیا در قالب تیم ملی به روی تاتامی خواهند رفت و امیدوارم مزد کوشش خود را با نتایج قابل توجه کسب کند.

تور دبی: مدیریت تیم های بزرگ کاراته دشواراست، هروی کار سختی در امارات دارد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی در خصوص شرایط فنی امیر مهدیزاده و اعتراض به نحوه قضاوت ها هم گفت: امیر در روز مسابقات شرایط بدنی خوبی نداشت و این موضوع نیز ناشی از بیماری کرونا بود. متأسفانه مهدیزاده در بدترین زمان مبتلا شد و مدتی را به علت درگیری با این ویروس از دست داد و پیروز به تمرین نشد. همین موضوع تأثیر منفی زیادی روی کار او داشت. البته معتقدم داوری ها می توانست خیلی بهتر از آنچه شاهد بودیم، باشد.

قهرمان سابق آسیا و جهان در خصوص حواشی ایجاد شده در رقابتهای انتخابی هم گفت: معتقدم تیم های بزرگی که در سطح اول جهان مبارزه می نمایند و مدعی کسب عناوین برتر جهان هستند، گاهی دچار چنین حواشی می شوند. مدیریت چنین تیم های سخت است. البته که شهرام هروی و تیم کاری اش به این موضوع واقف هستند و مسائل را مدیریت خواهند کرد.

کتیرایی در خصوص تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: رقابتهای قهرمانی جهان همواره در بالاترین سطح فنی و با حضور برترین های جهان برگزار می گردد و هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت و برای کسب مدال همه مبارزات را باید به دید یک فینال نگاه نموده و برای کسب پیروزی کوشش کرد. تیم ملی کشورمان نیز همان طور که عرض کردم با تلفیقی از جوانی و تجربه یکی از برترین های جهانست که به عنوان تیمی که سه طلای تیمی جهان دارد، وارد مسابقات می گردد. همه تیم های جهان نگاه ویژه به تیم ملی ایران دارند و امیدوارم نتایجی در خور نام ایران کسب گردد.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص شرایط این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به امید خدا فردا دوشنبه با برگزاری مسابقات انتخابی، ترکیب اصلی تیم ملی معین خواهد شد و پس از آن 45 روز تا آغاز مسابقات فرصت داریم تا به لحاظ روحی، روانی، فنی و جسمانی تیم را به شرایط ایده ال برسانیم. در مجموع با توجه به نفراتی که در اختیار داریم، به این تیم خیلی امیدوارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 857

به "تور دبی: مدیریت تیم های بزرگ کاراته دشواراست، هروی کار سختی در امارات دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: مدیریت تیم های بزرگ کاراته دشواراست، هروی کار سختی در امارات دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید