بیرانوند با بسته پیشنهادی در پرسپولیس می ماند؟ ، امروز منتظر اتفاقات خبرساز باشید

به گزارش پری بلاگ، مذاکرات چند روزه علیرضا بیرانوند با مسئولان باشگاه استقلال به نتیجه خاصی نرسیده است.

بیرانوند با بسته پیشنهادی در پرسپولیس می ماند؟ ، امروز منتظر اتفاقات خبرساز باشید

به گزارش خبرنگاران پس از اتفاقاتی که پیرامون فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مذاکره این بازیکن با باشگاه استقلال رخ داد حالا به نظر می رسد که این دروازه بان به احتمال فراوان در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند.

مذاکرات بیرانوند با مسئولان باشگاه استقلال به نتیجه خاصی نرسید و از طرف دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس در پی این هستند تا بتوانند با بالا بردن رقم پیشنهادی به بیرانوند، او را در این تیم ماندگار نمایند. البته کادرفنی پرسپولیس هنوز هم خواستار ماندن بیرانوند در این تیم است.

پیش از این هم قابل حدس بود که این اتفاقات برای بالا بردن رقم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس انجام شده اما مذاکرات بیرانوند با استقلال این شائبه را به وجود آورد که شاید او تصمیم دیگری برای آینده فوتبالی خود گرفته است. چنید پیش درویش با رقم پیشنهادی بیرانوند برای تمدید مالی قرارداد فصل آینده موافقت نکرده بود و بعد از این داستان، اتفاقات فسخ قرارداد به وجود آمد.

در نهایت به نظر می رسد علیرضا بیرانوند با بالا رفتن رقم قراردادش با پرسپولیس به زودی قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا می نماید تا دوباره در جمع سرخ پوشان باقی بماند؛ البته امروز اتفاقات زیادی درباره این بازیکن رخ خواهد داد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1257

به "بیرانوند با بسته پیشنهادی در پرسپولیس می ماند؟ ، امروز منتظر اتفاقات خبرساز باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند با بسته پیشنهادی در پرسپولیس می ماند؟ ، امروز منتظر اتفاقات خبرساز باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید