حذف سرخابی ها از آسیا، تلنگری برای مسوولان ورزش!

به گزارش پری بلاگ، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امیدوار است، حذف سرخابی ها از آسیا، برای مسوولان ورزش تلنگری باشد تا برای همواره مسائل مربوط به این مساله حل گردد.

حذف سرخابی ها از آسیا، تلنگری برای مسوولان ورزش!

فرد ملکیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی آبی پوشان مرکز مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر گفت: اهمیت این بازی برای من، امتیازی بود که کسب شد. بعضی انتقاد می نمایند که استقلال خوب بازی نمی نماید اما این تیم احتیاج به نتیجه دارد چون استقلال تیم جوانی است و این نتیجه، بعدا تاثیر خودش را می گذارد. مهم ترین مساله این است که نتیجه پیروزی کسب شده است.

او درباره قهرمانی احتمالی استقلال در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گفت: قهرمان نیم فصل شدن، باعث می گردد اعتماد به نفس استقلال بیش تر گردد. در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می گردد و امیدوارم بازیکنان از این اعتماد به نفس استفاده نمایند. قرار است بازیکنان استقلال در تعطیلات نیم فصل به اردو بروند و برگزاری این اردوها صمیمیت بازیکنان را بهتر می نماید و امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر گردد.

ملکیان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر کوتاه مدت به این مساله نگاه کنیم خیلی اتفاق ناراحت نماینده ای است اما این اتفاق سبب خیر می گردد و الان مسوولان باید بدانند که دیگر ریش سفیدی جواب نمی دهد و مسوولان باید طوری عمل نمایند که شرایط لازم برای حضور این 2 باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا فراهم گردد. الان به نام این 2 باشگاه، بزرگ هستند اما هیچ زیرساختی ندارند. امیدوارم این اتفاق تلنگری گردد تا مسوولان اقدامات قابل توجهی برای برطرف مسائل انجام دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: در این چند سال، چند مدیرعامل باشگاه را در اختیار گرفتند اما آینده باشگاه را ندیدند. هیچکس به فکر استقلال نبوده است و فقط فکر رانت هایی بودند که می توانستند کسب نمایند. باشگاه استقلال باید نقشه ای را برای خودش متصور گردد و هر مدیری می آید، آن را ادامه دهد. الان هر مدیری به باشگاه می آید و کار خودش را انجام می دهد. باشگاه استقلال باید یک هدف معین را مد نظرش قرار دهد و مثل قانون اساسی به آن عمل کند تا هر مدیری عوض شد، به آن تفکر عمل کند. دلخوشی من این است که یک بار برای همواره این مساله درست گردد و کار درست را انجام دهیم و بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

او در سرانجام گفت: امیدوارم کارهای لازم انجام گردد. شاید برای کسانی که مسوول هستند، حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا مهم نباشد چون آن مسوول اصلا ورزشی نیست و فوتبال برایش اهمیت ندارد و مسائل دیگر را مهم می داند. تا وقتی که ورزش ما دست آدم های ورزشی نباشد، هیچ وقت شرایط درست نمی گردد. شاید این اتفاق سبب خیر گردد تا یک تلنگری پیش بیاید. من حاضرم تا 3-2 سال این ماجرا طول بکشد اما برای همواره مسائل باشگاه استقلال و پرسپولیس درست گردد و هیچ دغدغه ای هم پیش نیاید و بدون مشکل به آسیا برویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1021

به "حذف سرخابی ها از آسیا، تلنگری برای مسوولان ورزش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف سرخابی ها از آسیا، تلنگری برای مسوولان ورزش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید