تاکید 2 سناتور ارشد دموکرات بر استعفای فرماندار نیویورک خبرنگاران

به گزارش پری بلاگ، دو سناتور دموکرات آمریکایی با بیان اینکه فرماندار نیویورک به سبب اتهامات واضح اذیت و آزار جنسی اعتماد عمومی را از دست داده است از وی خواستند استعفا کند.

تاکید 2 سناتور ارشد دموکرات بر استعفای فرماندار نیویورک خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چاک شومر رهبر اکثریت نمایندگان دموکرات در مجلس سنا و کرستن گیلیبرند دیگر سناتور دموکرات خواهان استعفای اندرو کومو فرماندار نیویورک به سبب اتهامات جنسی شدند، که اخیرا علیه وی مطرح شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، به دنبال افزایش فشار دیگر مقامات و قانونگذاران آمریکایی برای کناره گیری کومو، این سناتور های دموکرات در یک بیانیه مشترک تاکید کردند که با توجه به جنجال های اخیر به نظر می رسد ادامه کار برای اندرو کومو بسیار مشکل است.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که مبارزه و غلبه بر بحران کرونا به یک رهبر مطمئن و با ثبات احتیاج دارد.

این سناتور های دموکرات با تمجید از زنانی که دست به افشای آزار های جنسی زده اند تاکید کردند که اتهامات علیه کومو کاملا واضح و معتبر است و به همین دلیل فرماندار نیویورک اعتماد همکاران، شرکا و مردم ایالت خود را از دست داده است.

درحالیکه تا کنون شش نفر اندرو کومو را به اذیت و آزار جنسی متهم نموده اند روز آدینه جسیکا بیکمن یک خبرنگار سابق مجله نیویورک نیز وی را به آزار جنسی علیه خود متهم کرد و هفتمین زنی شد که تا کنون این زمینه علیه فرماندار نیویورک افشاگری نموده است.

لیندزی بویلان از دستیاران سابق کومو اولین فردی بود که اتهامات جنسی را علیه وی مطرح نموده بود.

اندرو کومو که از سال 2010 به عنوان فرماندار نیویورک مشغول به کار است، پیش از این، استعفا به خاطر اتهامات حنسی را رد نموده بود و گفته بود چنین اقدامی برخلاف روح دموکراسی است.

پایگاه خبری نیوزویک نیز روز آدینه گزارش داده بود که بیش از نیمی از اعضای مجلس ایالتی نیویورک از کومو خواسته اند از سمتش کنار برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 532

به "تاکید 2 سناتور ارشد دموکرات بر استعفای فرماندار نیویورک خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید 2 سناتور ارشد دموکرات بر استعفای فرماندار نیویورک خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید