جزییات دو پذیرش اکسپرس انتری اخیر آلبرتا

به گزارش پری بلاگ، جدیدترین خبرها حاکی از آن هستند که استان آلبرتای کانادا در دو پذیرش آخر ماه اکتوبر، برای 401 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر نموده است تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان جهت اقامت دائم ارائه نمایند. آلبرتا در تاریخ 24 اکتوبر، از 372 متقاضی اکسپرس انتری که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای دعوتنامه بودند دعوت کرد. حد اقل امتیاز این 372 متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی 300 بوده است. استان آلبرتای کانادا در دومین پذیرشی که در تاریخ 30 اکتوبر برگزار کرد هم از 29 متقاضی دعوت به عمل آورد که حد اقل امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی 350 و بالاتر بود.

جزییات دو پذیرش اکسپرس انتری اخیر آلبرتا

تمام استان ها و منطقه ها کانادا که در برنامه مهاجرت استانی کانادا شرکت دارند حتی حد اقل دارای یک راستا مهاجرتی مرتبط با سیستم اکسپرس انتری هستند؛ سیستم اکسپرس انتری که در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

راستا اکسپرس انتری آلبرتا

این راستا مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی کارگران ماهر خارجی که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شغال هستند که از اولویت های توسعه مالی استان حمایت می نماید بگردد. آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اعلام نموده احتمال صدور دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری با شرایط زیر بیشتر است:

  • در آلبرتا سابقه کار/تحصیل دارند یا از کارفرمای آلبرتایی پیشنهاد شغل دریافت نموده اند؛
  • از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند؛ و یا
  • یکی از والدین، فرزندان یا خواهر/برادرهایشان در آلربرتا زندگی می نماید

اما شرایط و عوامل زیر احتمال صدور دعوتنامه را کاهش می دهند:

  • انقضای پروفایل اکسپرس انتری ظرف مدت سه ماه آینده
  • اشتغال متقاضی اکسپرس انتری در شغلی که در لیست مشاغل فاقد شرایط لازم راستا مهاجرتی فرصت آلبرتا و هم لیست مشاغل با دستمزد بالا و پایین در استان آلبرتا اسم شده و یا متقاضی در هر شغلی اشتغال داشته باشد که تعداد زیادی از متقاضیان شاغل در آن از انواع راستاهای مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا درخواست داده اند.
منبع: ویزا موندیال
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 779

به "جزییات دو پذیرش اکسپرس انتری اخیر آلبرتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات دو پذیرش اکسپرس انتری اخیر آلبرتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید