خاندوزی: شکایات مردم از شرایط موجود به حق است، نتایج اقدامات مالی دولت ماه های آینده تعیین می گردد

به گزارش پری بلاگ، وزیر اقتصاد با بیان اینکه نتایج اقدامات مالی دولت در ماه های آینده معین می گردد، گفت: بخش قابل توجهی از اقتصاد ایران در حالت انتظار و انفعال بوده است که ما در پی فعال سازی این بخش هستیم.

خاندوزی: شکایات مردم از شرایط موجود به حق است، نتایج اقدامات مالی دولت ماه های آینده تعیین می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، احسان خاندوزی در نشستی با اساتید و پژوهشگران اقتصاد اسلامی قم که بعد از ظهر امروز در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار گردید، با تاکید بر اینکه برای برطرف مسائل نیازمند مشارکت همگان به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه هستیم، توضیح داد: صرف بیان مسائل نمی تواند مسئله ای را برطرف کند برای برطرف مشکل باید وارد میدان شویم.

وی با تاکید بر اینکه دولت از پیشنهادات سازنده استقبال می نماید، گفت: ما در حوزه سیاست گذاری مالی دولت در پی بهره مندی از ظرفیت های علمی کشور در حوزه اقتصاد هستیم.

وزیر اقتصاد اصلاح ساختار های نامناسب بعضی از سازمان ها را نیازمند زمان دانست و گفت: شکایت های مردم از شرایط موجود به حق است، اما ما درحال کوشش هستیم تا مسائل را برطرف کنیم و این کوشش در خروجی چهار ماه اخیر در آمار های مالی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه نتایج اقدامات مالی دولت در ماه های آینده تعیین می گردد، گفت: بخش قابل توجهی از اقتصاد ایران در حالت انتظار و انفعال بوده است که ما در پی فعال سازی این بخش هستیم.

خاندوزی از نزدیک شدن حرکت نقطه ای قیمت ها به ثبات یاد کرد و گفت: امیدواریم در بودجه سال آینده با تصمیم هایی که گرفته شده است بتوانیم مشکل کسری بودجه را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این تعبیر که دولت نسبت به بعضی از مفاهیم مالی بی توجه است نادرست است، گفت: سیاست های ارزی موجود دست ما را در بعضی از حوزه های تصمیم گیری بسته است، اما برای برطرف مسائل از هیچ تصمیم و اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 978

به "خاندوزی: شکایات مردم از شرایط موجود به حق است، نتایج اقدامات مالی دولت ماه های آینده تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاندوزی: شکایات مردم از شرایط موجود به حق است، نتایج اقدامات مالی دولت ماه های آینده تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید