خبرنگاران مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه به 13 هزار جلد کتاب تجهیز شد

به گزارش پری بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دولت و با اجرای طرح تمیم، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان به 13 هزار جلد کتاب تخصصی حوزه کودک و نوجوان تجهیز شد.

خبرنگاران مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه به 13 هزار جلد کتاب تجهیز شد

مهناز فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: تمیم طرحی است که از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری برای به روزرسانی کتاب خانه مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور و حمایت از آثار ناشران حوزه کودک و نوجوان شکل گرفته و در آن مراکز کانون به کتاب ها و دیگر محصولات دیداری و شنیداری مجهز می گردد.

وی گفت: کانون با خرید این کتاب ها از 25 ناشر فعال حوزه کودک و نوجوان کوشش کرد تا بچه ها و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون در تابستان سال جاری بتوانند علاوه بر کتاب های کانونی، آثار جدید دیگر ناشران کتاب را نیز مطالعه نمایند.

او گفت: به همین دلیل 13 هزار جلد کتاب از ناشران مطرح حوزه کودک و نوجوان و بازی و سرگرمی در قالب طرح تمیم به قفسه کتاب خانه های کانون در سراسر استان کرمانشاه راه یافته است.

فتاحی گفت: از مجموع این 13 هزار جلد کتاب، 60 جلد کتاب صوتی (کتاب آوا)، 24 جلد نشریه رشد روشن و 50 عنوان کتاب بریل، ویژه افراد ناشنوا، نابینا و کم توان در نظر گرفته و در مراکز فرهنگی هنری استان نیز توزیع شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه، هدف از اجرای این طرح را؛ تجهیز مراکز کانون به تازه ترین آثار حوزه نشر کتاب کودک و نوجوان و همچنین، حمایت از ناشرانی که نسبت به نشر آثار مناسب و فاخر برای مخاطبان کودک و نوجوان اقدام می نمایند، مطرح کرد.

اجرای طرح تمیم (تامین محتوای یک پارچه مراکز کانون پرورش فکری) از بهار 1399 در کانون پروش فکری شروع و کتاب های برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون، خریداری و به کتابخانه های کانون در سراسر کشور ارسال شده است.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه اکنون بیش از 50 مرکز فعال ثابت و سیار در استان دارد و بیش از 100 هزار نفر از بچه ها و نوجوانان استان عضو مراکز این کانون هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 182

به "خبرنگاران مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه به 13 هزار جلد کتاب تجهیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه به 13 هزار جلد کتاب تجهیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید