خودرو های آزمایشی تسلا به حسگر های لیدار ورزشی مجهز شدند

به گزارش پری بلاگ، پس از انتشار نتایج ارزیابی نو از سیستم یاری راننده پیشرفته مبتنی بر دوربین خودرو، شرکت تسلا اخیرا حسگر های ورزشی را به مدل 3 خود افزود.

خودرو های آزمایشی تسلا به حسگر های لیدار ورزشی مجهز شدند

به گزارش خبرنگار ، به نقل از ورج، موسسه بیمه ایمنی آمریکا IIHS نشان داده، که مدل 3 تسلا ویژن دارای سیستم های هشدار دهنده اضطراری اتوماتیک و هشدارگیرنده رو به جلو هستند. تسلا با همکاری IIHS که اسم 3 Top Safety Pick خود را به Model 3 می دهد، تصمیم گرفت یک بار دیگر ساخت خودرو الکتریکی را آغاز کند.

در اوایل ماه می زمانی که Tesla آغاز به ارسال مدل 3 و Y بدون سنسور رادار کرد، بعضی از ویژگی های ایمنی هنوز به وسیله اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه ها رتبه بندی نشده بود، به همین دلیل مجبور شد توصیه خود را لغو کند. امور مشتریان تسلا بعلاوه نسبت به سیستم Autopilot تسلا و توانایی تحرک آن بدون حضور شخصی در جایگاه راننده انتقاد نموده است.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا گفت: دوربین ها می توانند جایگزین مناسبی برای سنسور های رادار و لیدار در اتومبیل های خودران باشند. شایان ذکر است اخیراً خودرو های آزمایشی تسلا با حسگر های لیدار ورزشی همراه شده اند که پیش بینی می گردد این شرکت در موضع خود تجدید نظر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 761

به "خودرو های آزمایشی تسلا به حسگر های لیدار ورزشی مجهز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو های آزمایشی تسلا به حسگر های لیدار ورزشی مجهز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید