در جشن تولدهای خودمانی چه غذاهایی تهیه کنیم؟

به گزارش پری بلاگ، اگر جشن تان خیلی مفصل است، این ستون را نخوانید. این ها، پیشنهاداتی برای پذیرایی در یک جشن کوچک محبت آمیز است. سالاد الویه، روس، اندونزی و ساندویچ کالباس یا سوسیس و البته ماکارونی، از غذاهای معمول در تولدها هستند.

در جشن تولدهای خودمانی چه غذاهایی تهیه کنیم؟

اما روش های دیگری هم برای پذیرایی وجود دارد. انواع سمبوسه ها، لقمه ها، پیراشکی ها و ساندویچ های سرد و گرم، می توانند در این جشن ها سرو شوند. مخلوط گوشت سرخ کرده، قارچ، خیارشور، سبزی و ذرت یا هر مخلوط دیگری را که دوست دارید، لای برش های نان لواش بپیچید و مدت کوتاهی در روغن سرخ کنید. ساندویچ های کوچک و زیبایی خواهید داشت که هم مغذی اند و هم بسیار لذید و البته برای همه مهمانان چه کودک و چه بزرگ مناسب هستند.

کنار این غذا، انواع سس های تند و معمولی را از قلم نیاندازید! خمیر هزار لایه را می توانید از قنادی ها تهیه کنید. گلوله های کوچکی از خمیر بردارید و آن را در دست هایتان باز کنید. سوسیس های کوچک را لای آن قرار دهید و دو سه خمیر را روی هم بیاورید، می توانید این پیراشکی را مثل شکلات بپیچید و یا هر شکل دیگری که خواستید، آن را نیم ساعت در فر با حرارت میانه بپزید و سر میز بگذارید. این غذا بسیار زیبا و البته خوش خوراک است. نان های گرد کوچک را از وسط ببرید. کمی کره، یک برش پنیر، یک ورقه گوجه و کمی سبزی ساندویچ زیبا و رنگینی فراهم می کند که هم سالم است و هم برای کسانی که یک عصرانه سبک را ترجیح می دهند مناسب.

به جای پنیر، می توانید از تخم مرغ نیم رو یا آب پز، زیتون، یک ورقه ژامبون استفاده کنید. این ساندویچ های کوچک را کنار هم در سینی بزرگی بچینید. ظاهرش بسیار زیباتر از آن خواهد بود که فکرش را می کنید. برای تولد بزرگ ترها، مثل جشنی که برای پدربزرگ و مادربزرگ یا پدر و مادر می گیرید، به غذاهایی توجه کنید که آن ها و هم سن و سال هایشان می پسندند. اگر جشن بعدازظهر برگزار می شود و غذاها به نوعی عصرانه و سبک هستند، یادتان باشد انواع آش ها و البته آش رشته همیشه عصرانه محبوب ایرانی ها بوده است. با وجود این، به محدودیت های غذایی و رژیم آن ها و دوستان هم سن و سال شان توجه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1230

به "در جشن تولدهای خودمانی چه غذاهایی تهیه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جشن تولدهای خودمانی چه غذاهایی تهیه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید