راه چاره های عالی برای برطرف شل شدگی بازو خانم ها

به گزارش پری بلاگ، چربی های اضافی در بازوها باعث می گردد ظاهر آنها بدفرم و ناپسند گردد و به اصطلاح دچار شل شدگی بازو شوید. اما نگران نباشید راه چاره شما اینجاست!

راه چاره های عالی برای برطرف شل شدگی بازو خانم ها

راهکارهای مناسب برای رفع شل شدگی بازو ها

آیا به تازگی کاهش شدید وزن داشته اید؟ به پشتکار شما تبریک می گویم! اما خانم های گرامی باید بدانید که کاهش وزن گاهی اوقات می تواند موجب شل شدن و ایجاد پوست اضافی، در بخش هایی از بدن گردد که از نمونه های شاخص آن شل شدگی بازو هاست.

حال که به سختی برای خوش اندام شدن کار نموده اید، شایسته است که بقیه بدن خود را نیز قوی و زیبا کنید.

راه چاره های ساده و طبیعی برای رفع شل شدگی بازو

از بین بردن شل شدگی بازو ممکن است راحت تر از آنچه شما فکر می کنید باشد. بیایید به بعضی از داروهای طبیعی که برای تقویت پوست شل بازو مناسب هستند نگاهی بیندازیم. این راه چاره ها خیلی ساده هستند و قطعا ارزش یک نگاه را دارند!

1 - ا سکراب نمک دریایی

استفاده منظم از اسکراب نمک دریایی برای افتادگی پوست مفید است و باعث سفت شدن پوست و رفع شل شدگی بازو می گردد. اسکراب برای افزایش جریان خون و گردش بهتر خون به خوبی عمل می نماید ویاری میکند پوست شما قوی ترگردد.

2- آب بنوشید

فرایند جذب آب کلیدی طلایی برای سلامتی بدن و به ویژه برای سلامت پوست است. متخصصان تناسب اندام در برابر نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار هشدار جدی می دهند، زیرا کافئین باعث کاهش متابولیسم و انرژی بدن می گردد. حفظ رطوبت بدن با آب باعث کاهش چین و چروک پوست می گردد و همچنین پوست را تقویت می نماید و به عنوان مثال در بهبود شل شدگی بازوها بسیار موثر است.

3- اجتناب از قرار دریافت طولانی زیر نور خورشید

آفتاب بیش از حد خبر بدی برای شما پوست است. اگر در حال رفع افتادگی پوست خود هستید، آن را با قرار دادن بیش از حد، مقابل نور خورشید بدتر نکنید. خورشید بیش از حد پوست شما را تجزیه می نماید و منجر به چین و چروک بیشتر می گردد. اطمینان حاصل کنید که پوست خود را به خوبی پوشانده اید و هر زمان که از منزل خارج می شوید، از کرم ضد آفتاب بهره ببرید.

4- سفیده تخم مرغ

لیپیدهای آبی موجود در سفیده تخم مرغ به تقویت افتادگی پوست و شل شدگی بازو ها یاری شایانی می نماید. خواص منقبض نماینده سفیده تخم مرغ نیز سفت نماینده حمایت می نمایند. برای استفاده، سفید کردن تخم مرغ را به سادگی جدا کنید و به پوست بزنید و مانند یک ماسک بهره ببرید. اجازه دهید تا 20 دقیقه قبل از شستشو تنظیم گردد.

5- عسل

کمی عسل بر روی پوست شما می تواند راه چاره مناسبی برای تقویت پوستتان باشد. آنتی اکسیدان هایی که در این ماده شیرین وجود دارد، برای ترمیم پوست آسیب دیده و ترویج رطوبت آن مناسب است. عسل تنها برای از رفع شل شدگی بازو ها و پوست مفید است، بلکه می تواند چین و چروک های پوست را نیز کاهش دهد.

6- ماساژ

چه کسی ماساژ آرامش بخش را دوست ندارد؟ نه تنها برای سلامت روانی شما مفید است، بلکه می تواند به سفت شدن پوست یاری کند زیرا باعث افزایش گردش خون می گردد. پس می توانید برای از بین بردن شل شدگی بازوهای خود از این روش بهره ببرید.

7- چای سبز

چای سبز می تواند به افزایش متابولیسم و انرژی یاری کند. بر این اساس نوشیدن چای سبز حاوی ترکیب هایی است که به به کاهش چربی سلول ها یاری می نماید و این چربی را تبدیل به انرژی قابل استفاده برای بدن می نماید. با خوردن سه فنجان چای سبز در روز به سفت شدن پوستتان یاری کنید و احساس خوبی داشته باشید!

8- کاهش وزن تدریجی

مراقب باشید کاهش وزن بیش از حد سریع نداشته باشید زیرا برای بدن شما سخت است که سریع از یک وزن زیاد به وزن کم برود و باعث آسیب دیدگی آن می گردد. به علاوه، شما باید به ماهیچه های خود اجازه دهید بتوانند در زمان کاهش وزن رشد نمایند تا باعث شل شدگی اندام ها و به خصوص شل شدگی بازوها نگردد. کاهش وزن تدریجی به سفت شدن پوست یاری می نماید

9- روغن نارگیل

روغن نارگیل یک راه طبیعی برای آبرسانی پوست شما است. چین و چروک های پوست پوست به شکل مناسب آبرسانی می گردد و موجب سفت شدن آنها می گردد. برای از بین بردن شل شدگی بازو ها می توانید این روغن را چند بار در هفته بطور مستقیم به قسمتی که پوست شل شده است بزنید.

10- لیمو

لیمو یک منبع عالی ویتامین C است. این خبر خوبی برای پوست شماست! لیمو یاری می نماید تا کلاژن در پوستتان فراوری و افزایش داده گردد. علاوه بر این خواص رطوبت آن به طور طبیعی سبب سفت شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس می گردد.

برای استفاده می توانید به سادگی آب یک لیمو را بطور مستقیم به پوست خود بمالید و اجازه دهید برای 10 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس آن را بشویید. این راه کار بسیار راحت و مناسب برای شل شدگی بازو های شماست.

حال آیا آماده اید تا دست های خود را باریک و زیبا کنید؟

3 حرکت ساده برای داشتن بازوهایی خوش فرم

با این 3 حرکت در منزل و یا حتی محیط کار به راحتی می توانید شل شدگی بازوهای خود را رفع کنید، زیرا احتیاج به وزنه و یا هیچ وسیله اضافی دیگری ندارید.

1- دست ها را از طرفین باز نموده و به صورت صاف (بدون شکستگی از آرنج) تا ارتفاع شانه ها بالا بیاورید تا موازی با زمین باشند. حال از محور کتف، بدون اینکه دستها خم شوند، آنها را بچرخانید. 20 بار در جهت جلو و 20 بار در جهت عقب. توجه داشته باشید که گردش به صورت کامل و 360 درجه صورت گیرد.

2- همانند حرکت قبل دست ها را از طرفین باز کنید تا موازی با زمین قرار بگیرند. این بار، بدون اینکه دست از بازو خم گردد، کف دست را به طرفین بچرخانید مثل حالتی که میخواهید یک لامپ را بچرخانید یا با کسی خداحافظی کنید!

این حرکت را باید سریع انجام دهید طوری که در یک دقیقه 100 بار تکرار گردد. دقت کنید که در این حرکت تنها کف دست است که حرکت میکند و سایر قسمتها حرکتی ندارند. با اینکار تمام ماهیچه های بازو درگیر خواهند شد و تاثیر خوبی در رفع شل شدگی بازو دارد.

3- کشش بازو ، هر دو دست را بالای سر ببرید. مچ دست راست را با دست مخالف بگیرید تا دست شما قفل گردد طوری که آرنج شما پشت سر شما قرار بگیرد. در این حالت با دست راست مچ دست چپ را به سمت پایین بکشید و از طرف دیگر با سرتان آرنج را به سمت عقب بکشید. این حرکت را برای دست مخالف نیز انجام دهید. حداقل دو نوبت و در هر نوبت 20 بار این کار را تکرار کنید.وقتی دستها را قفل میکنید، ماهیچه های سه سر (پشت بازو) درگیر میشوند. کشیدن دستها به سمت مخالف باعث ایجاد تون در ماهیچه خواهد شد بنابراین این حرکت برای افرادی که شل شدگی بازو دارند بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

ورزش های مناسب برای رفع شل شدگی بازو ها

در این ورزش ها سعی شده است که از انواع حرکات برای سفت شدن بازو و خوش فرم شدن آن شامل حرکات عضلات پشت بازو - سه سر (Triceps) و حرکات عضلات جلو بازو - دوسر (Biceps) استفاده گردد.

فشار به بازو با دمبل بالای سر

عضلات جلو بازو - دوسر

عضلات جلو بازو - دوسر

درگیر شدن عضلات پشت بازو

کشش عضلات بازو ها

درگیر شدن عضلات جلو بازو

پرس بالای سر با دمبل

تقویت عضلات جلو و پشت بازو

چرخش سریع دست برای رفع شل شدگی بازو

منبع: setare.com
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 282

به "راه چاره های عالی برای برطرف شل شدگی بازو خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره های عالی برای برطرف شل شدگی بازو خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید