روند کاهشی دما در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش پری بلاگ، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این استان همچنان تحت تاثیر بارش های رگباری قرار گرفته است که این موضوع سبب ادامه روند کاهشی دما می شود.

روند کاهشی دما در خراسان رضوی ادامه دارد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته تا به امروز هشت شهرستان شاهد بارش های پراکنده بوده اند که شهرستان های قوچان و جغتای به ترتیب با 14.6 و 7.2 میلیمتر بارندگی بیشترین اندازه را ثبت کرده اند.

او افزود: شرایط ناپایدار جوی تا اواخر هفته در خراسان رضوی مستقر است و با توجه به بارندگی ها، امکان آبگرفتگی در منطقه ها مختلف به خصوص نواحی شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: تا آخرین ساعات فردا چهارشنبه، پدیده وزش باد در منطقه ها جنوبی استان وجود خواهد داشت و در برخی ساعات احتمال کاهش دید و کیفیت هوا نیز پیش بینی می شود.

رضایی پور گفت: طی شبانه روز گذشته فریمان با هشت و مه ولات با 28 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسات دمایی 11 تا 24 درجه را تجربه کرده است.

او با بیان این که دمای فعلی مشهد 20 درجه سلسیوس است شرح داد: دمای شهر مشهد امشب در سردترین ساعات به هشت درجه خواهد رسید.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1149

به "روند کاهشی دما در خراسان رضوی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند کاهشی دما در خراسان رضوی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید