زوجی که به خاطر 2.5 پوند، 183 میلیون پوند را از دست دادند!

به گزارش پری بلاگ، یک زوج بریتانیایی که عدد شانس شان برنده یک بخت آزمایی شده بود به خاطر این که 2.5 پوند برای پرداخت پول بلیت در حسابشان نداشتند 182میلیون پوند را از دست دادند.

زوجی که به خاطر 2.5 پوند، 183 میلیون پوند را از دست دادند!

به گزارش یورونیوز، ریچل کندی و لیام مک کرگنان در فوریه 2021 تقریبا میلیونر شده بودند اما به خاطر این که بلیت آنها به وسیله بخت آزمایی یورومیلیونز Euromillions تایید نشده بود تمام رویاهایی که برای خرج کردن این پول در سر داشتند یک باره فرو ریخت.

این زوج جوان که در هرتفوردشایر در شمال لندن زندگی می نمایند در مصاحبه ای با روزنامه سان گفته اند: قلبمان شکست، ما قبل از آن که بدانیم این پول را به خاطر یک اشتباه از دست داده ایم باهم خیلی رویا پردازی نموده بودیم ما حتی خانه رویاهایمان را نیز تصور نموده بودیم

اما حالا با از دست دادن این شانس خانه ای که آرزویش را داشتند تنها در رویاهایشان باقی ماند آن هم به این علت که ریچل کندی، که در آن موقع 19 سال داشت، فراموش نموده بود حساب یورومیلیونز خود را شارژ کند و به همین دلیل پول بلیت این بخت آزمایی پرداخت نشده بود.

این زوج جوان از مدت ها قبل تصمیم گرفته بودند هر هفته با یک عدد ثابت (11، 6، 33، 29، 22، 12، 6) در این بخت آزمایی شرکت نمایند و آن روز هم مثل سابق همین کار را کردند و از شانس بدشان همان زمان که حسابشان شارژ نشده بود این عدد برنده شد.

لیام مک کرگنان در این باره می گوید: روزی که با آن ها تماس گرفتم و فکر می کردم برنده 183 میلیون پوند شده ام در کمال ناباوری آن ها به من گفتند عددی که داردی صحیح است اما موجودی شما برای پرداخت بلیت کافی نبوده است و بنابراین بلیتی از جانب شما خریداری نشده است.

این زن جوان که دانشجوی دانشگاه برایتون است می گوید آن روز هم مثل سابق برای تماشا جواب بخت آزمایی وارد برنامه آن شدم و دیدم روی صفحه آن نوشته شده بود برنده بازی.

او که در آن لحظه از این اتفاق شوکه شده بود می گوید: با خودم گفتم اوه خدای من، من میلیونر شدم، اما مدتی نگذشت که به من گفتند ما نمی توانیم برنده این پول باشیم و خیلی ناراحت شدم.

هرچند این زوج پیروز به دریافت یک پوند از این 182 میلیون پوند هم نشدند اما سخنگوی یورومیلیونز در مصاحبه ای گفته است: ما از داستان این زوج جوان مطلع هستیم و امیدواریم که آن ها دوباره شانس خود را امتحان نمایند و برای قرعه کشی بزرگ بعدی بلیت بخرد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1193

به "زوجی که به خاطر 2.5 پوند، 183 میلیون پوند را از دست دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوجی که به خاطر 2.5 پوند، 183 میلیون پوند را از دست دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید