کاهش شدید سفرهای هوایی بریتانیا در 2021

به گزارش پری بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، کاهش شدید سفرهای هوایی بریتانیا در 2021 مشاهده می گردد.

کاهش شدید سفرهای هوایی بریتانیا در 2021

در سال 2021 که همه گیری ویروس کرونا برای دومین سال همچنان سفرهای بین المللی را مختل نموده، آمار سفرهای بین المللی بریتانیا با 71 درصد کاهش روبرو شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی یک شرکت آنالیز آمار پرواز، تا 22 دسامبر، حدود 406,000 پرواز بین المللی در بریتانیا به ثبت رسید، این درحالی است که این آمار در سال 2019 پیش از همه گیری ویروس کرونا و اعمال محدودیت های سفری حدود 1.4 میلیون پرواز بود. سفرهای هوایی داخلی در بریتانیا نیز در امسال میلادی با 60 درصد کاهش همراه بودند.

رونق سفرهای بین المللی به علت لزوم عمل به مقرراتی همانند انجام آزمایش کرونا و سپری کردن دوران قرنطینه که البته در طول سال دستخوش تغییراتی شدند، سرعت بسیار کمی داشته است.

شرکت هواپیمایی رایان ایر با به ثمر رساندن بیش از 100,000 سفر هوایی مرتبط با بریتانیا در سال 2021، بزرگترین شرکت هواپیمایی بریتانیا محسوب می گردد.

بعلاوه راستا فرودگاه هیترو لندن و فرودگاه بین المللی جان اف کندی شلوغ ترین راستا هوایی بریتانیا معرفی گردید. این در حالی است که مرزهای ایالات متحده آمریکا در ماه نوامبر به روی مسافران بریتانیایی بازگشایی شد. مسافران اما می توانستند از بیست و هشتم جولای از آمریکا به بریتانیا سفر نمایند.

با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در سراسر اروپا، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا که در پی شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا صورت گرفت، منظره برای سفرهای هوایی سال آینده آشکار و معین نیست.

در روزهای اخیر هزاران پرواز به علت مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا خدمه پرواز و نامساعد بودن شرایط هوا در ایالات متحده لغو شد. روز چهارشنبه 2100 پرواز دیگر در سطح دنیا لغو شد، این درحالی است که روز سه شنبه 3000 پرواز لغو شده بود.

به گفته شورای سفر و گردشگری در شروع سال 2022 یک هشتم شغل های مرتبط با سفر و گردشگری در بریتانیا یا به عبارتی حدود 250هزار شغل خالی باقی خواهد ماند که البته این کمبود نیروی کار می تواند تاثیر زیادی در فرایند احیای مالی بریتانیا در دوران همه گیری کرونا داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 939

به "کاهش شدید سفرهای هوایی بریتانیا در 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش شدید سفرهای هوایی بریتانیا در 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید