علوی: هدفی جز دریافت سهمیه لیگ قهرمانان نداریم، بازی ما با استقلال حیثیتی است

به گزارش پری بلاگ، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان دیدار این تیم مقابل استقلال را حساس و حیثیتی دانست.

علوی: هدفی جز دریافت سهمیه لیگ قهرمانان نداریم، بازی ما با استقلال حیثیتی است

سیدمحمد علوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران شرایط تیم فولاد خوزستان را در آستانه دیدار مقابل استقلال تهران مطلوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می برد و آماده بازی با استقلال هستیم. بازی برابر استقلال و پرسپولیس همیشه سختی های خاص خودش را دارد، ولی مسئله مهم انگیزه بازیکنان ماست که می خواهند بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند و این امتیاز مهمی محسوب می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بازی ما برابر استقلال حیثیتی است و به چیزی جز برد در این بازی فکر نمی کنیم. در شروع مجدد بازی ها این مهم است که در زمین خود یک نتیجه خوب بگیریم و موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم. ما قبل از تعطیلی بازی ها فرایند خوبی داشتیم و باید حالا هم این فرایند را ادامه دهیم. امسال هدفی جز دریافت سهمیه لیگ قهرمانان نداریم. قطعاً رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست و باید در دیدارهای پیش رو بیشترین امتیاز را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت پاتوسی بر عملکرد فولاد تأثیر منفی نخواهد داشت؟، اظهار کرد: پاتوسی بازیکن خوبی است که امیدوارم در بازی های بعدی او را در اختیار داشته باشیم. البته جواد نکونام تیم را طوری آماده کرده است که غیبت یک بازیکن نمی تواند به تیم لطمه بزند. مطمئناً هر بازیکنی وارد زمین شود، بهترین عملکرد را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 72

به "علوی: هدفی جز دریافت سهمیه لیگ قهرمانان نداریم، بازی ما با استقلال حیثیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: هدفی جز دریافت سهمیه لیگ قهرمانان نداریم، بازی ما با استقلال حیثیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید